آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Thursday, October 27, 2011

فائزه هاشمی از مدافعان میرحسین موسوی یکی از نامزدهای اصلاح طلبان

                                       

دانشجویان بسیجی خواستار تسریع در محاکمه فائزه هاشمی شدند
پنجشنبه 29 ذو القعدة 1432هـ - 27 اکتبر 2011م
دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران با صدور سومین بیانیه خود خطاب به قوه قضائیه باردیگر بر لزوم برگزاری هرچه سریع‌تر دادگاه فائزه هاشمی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دختر اکبر هاشمی رفسنجانی تأکید کردند.
قرار بود فائزه هاشمی یکشنبه 14-8-2011 در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی محاکمه شود. این محاکمه اما پس از درخواست استمهال هاشمی برای تدارک دفاع به تعویق افتاد.
به گفته غلامعلی ریاحی وکیل فائزه هاشمی، اتهام موکلش فعالیت تبلیغی علیه نظام است که دادستان تهران به دلیل مصاحبه او با سایت "روز آنلاین" این جرم را اعلام کرده است.
به گزارش خبرگزاری "فارس"، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران که دانشجویان بسیجی ان را تشکیل داده اند، با صدور سومین بیانیه‌ خود در مطالبه برگزاری هر چه سریع‌تر دادگاه فائزه هاشمی تأخیر در برگزاری این دادگاه را موجب دلسردی مردم نسبت به برقراری عدالت عنوان کردند.
دانشجویان در نامه خود با برشماری برخی اتهامات و سؤالات در خصوص عملکرد فائزه هاشمی اعلام داشتند که اقدام قاطعانه قوه قضائیه در برگزاری هر چه سریع‌تر دادگاه‌ فرزندان آقای هاشمی نظام اسلامی را در برابر فتنه‌های احتمالی آینده بیمه خواهد کرد.
فائزه هاشمی از مدافعان میرحسین موسوی یکی از نامزدهای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهور دو سال گذشته ایران بود. او همچنین در اعتراض ها به نتیجه انتخابات شرکت می کرد و چند بار به مدت زمان کوتاهی بازداشت شده بود.

http://voiceofwomenafg.blogspot.com/               آوای زنان افغان

No comments: