آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Tuesday, January 1, 2019

! بیست ومین سالگردتاسیس آوای زنان افغانستان فرخنده باد



آوای زنان افغانستان تارنمای مستقل است که ۲۰ سال پیش
برای آگاهی دهی هم میهنان برای برابری جنسیتی و احقاق حقوق زنان.
برای بلند کردن آواز زنان محروم جامعه به ویژه زنان تحت ستم روستایی.
برای مبارزه با بی سوادی درمیان هموطنان عزیز (بویژه زنان).
                                       

برای بلند بردن سطح آگاهی دهی زنان در زمینه آسیب های اجتماعی وشناسایی ودریافت راه حل آنها.

برای مبارزه با خشونت علیه زنان و دریافت راه های حذف و کمرنگ کردن آن
برای بلند بردن سطح آگاهی زنان و مشارکت شان در بخش های سیاسی،اجتماعی،اقتصادی وفرهنگی.


ازاینکه بیست سالگی آوای زنان افغانستان را جشن می گیریم بسیار خوشحالیم و به خود افتخار می کنیم که دوستانِ خوبی مثل شما را داریم.   همه همکاران قلمی و خواننده گان آوای زنان افغانستان در این مدت 20 سال به ما کمک کردند تا بخش های کاری خود را ارتقا دهیم، نیازهای شان را بدانیم و بتوانیم با هم، کارهایی را انجام دهیم.  

در نتیجه ی آن شمارِ همکاران قلمی و به خصوص بازدید کننده گان تارنما آوای زنان افغانستان در داخل و خارج از کشور به مراتب افزایش یافت که این مساله باعث بلند رفتن اعتبار و شهرتش درسراسر جهان و به خصوص در کشورمحبوب مان افغانستان شد و به بزرگترین خانه زنان و مردان افغان مبدل گردید. (آوای زنان افغانستان را به دوستان، همکاران و آشنایان خود معرفی کنید  که با این همکاری ها و کمک رسانی هاست که لذت بودن در این خانواده بزرگ چندین برابر می شود. )

عزیزان خوبم! از اینکه با ما همراه استید سپاسگزاریم و امیدواریم تلاش های ما توانسته باشد به شما کمک کند تا بیشتر به وضعیت و رویداد های ملی و بین المللی در رابطه به زنان آشنا شوید و از گام های مثمرآنها فیض ببرید.

در طی این مدت در دنیای مجازی با شما گفتگو کردیم، یکدیگر را محک زدیم، ارزیابی کردیم و در نهایت باور کردیم و حال می دانیم که این پنجره به کوچه تنهایی گشوده نشده است.

ما آمدیم تا با شما باشیم آمدیم تا ندایمان را شنونده ای باشد، آمدیم که بمانیم و در خاطره ها اثرگذار و ماندگار شویم. در این مدت هزاران پنجره را به دل های آفتابی و پاک شما گشودیم، شمایی که در محیط مجازی خواننده و همکار استید ولی برای ما یاور.

شما یاوران ما را در جستجوی آرمان های مشترک مان تنها نگذاشتید و اگر نبودید، ما در نیمه راه باز می ماندیم . هر روز به امید حضور مجازی شما، پنجره مان را می آراستیم تا پا به پای پرشتاب شما گام برداشته باشیم و روح جستجوگر شما را پاسخ گفته باشیم. شما با صمیمیت برخاسته از یکرنگی و مهربانی تان ما را یاری دادید، همراه مان بودید و کاستی ها را صبورانه تاب آوردید. از شما بسیار آموختیم و رایحه روح بخش شور و نشاط تان را با هر نفس فرو دادیم و بر صورت خستگی ها و بیم ها به پشتوانه زیبای شما خنده زدیم.

بیست سال از آغاز راه می گذرد ولی ما هنوز به مقصد نرسیده ایم. رفتن وظیفه ما است و رسیدن پایانمان. در این راه بی انتها شما با ما باشید، راه بنمایید و یاری کنید.

در این میان به مقدار قابل توجه روان جستجوگر، دیدگان روشن،رای و اندیشه جوانی، نگاه منتقد و پرسشگر و تمام خوبی هایی که دختران جوان را با آن سرشته اند نیازمندیم.
در پایان بیستمین سالگرد تارنمای آوای زنان افغانستان را صمیمانه به همکاران قلمی ، خواننده گان و بازدید کننده گان صمیمانه مبارک باد گفته ،برای هریک تان تندرستی و پیروزی آرزو می کنیم.
  شیرین نظیری

No comments: