آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Wednesday, January 2, 2019

پیام تبریکی بمناسبت ۲۰ مین سالگردِ آوای زنان افغانستان


رابعه تابش جویا                                                                               

بیستمین سالگرد آوای زنان افغانستان را به بانوی گرانقدرشیرین نظیری، دست اندکاران قلمی وخواننده گان آن ازصمیم قلب مبارک گفته ،پیروزی های بیشتری در مسیر پیشرفت این مشعل تابنده ی زنان خواهانم.                                                                                      
                                                                           

                          

جای نهایت مسرت است که  برای نخستین باردر تاریخ سایت های انترنتی ،تارنمای آوای زنان افغانستان با رنگ قشنگ و دلپذیر،ارایه مطالب تخصصی و آموزشی قد برافراشت و یک ستاره ی دیگری درمیان صدها ستاره درخشان دیگر، گوشه ای از دل های افسرده زنان را درغربت روشن کرد.

تارنمای آوای زنان افغانستان افزود برمطالب ارزنده مهم و حیاتی برای زنان ،ستونِ ویژه را برای تشویق و تحسین زنان نخبه و موفق و دارنده گان جوایز،نشان ها، مدال ها درعرصه ی های مختلف اختصاص داده و در باره ی آنها کوتاهه هاي نیز نوشته است. من منحیث یک زن این ابتکار واین تلاش شان را می ستایم.

آوای زنان افغانستان در مدت بیست سال منحیث یک ارگان نشراتی برای زنان،به یک مدرسه رهنمودی ، آگاهی دهی،بیداری و سمت و سو دهی سالم برای نجات زنان از هرگونه ستم جنسیتی واجتماعی  فعالیت نموده وبهترین آموزگارنسل امروز و فردا هاي جامعه ما بوده است.

یگانه نارسایی که این تارنما داشته با تاسف نبود همکاری ما زنان با وبلاگ خود مان بوده است.گرچه که ما نویسنده گان زن،داستان نویسان زن،شاعران زن و فعالان حقوق زن داریم اما با تاسف که همجنس خود را و نشریه های زنان را هیچگاهی مساعدت نمی کنیم.با نوشته های خود رویه ها و سایت های آقایان را پررنگتر وزیبا تر می سازیم.چه می شود که تبعیض نگذاریم و در کنار سایت های مردان یادی هم از تارنما هاي زنان نماییم و همجنسان خود را به باد فراموشی نسپاریم.

درپایان بیست سالگی تارنمای آوای زنان افغانستان را به گرداننده موفق آن شیرین نظیری ،همکاران قلمی و به تمام بانوان افغانستان، بانوان قلم بدست و دست اندرکاران  این تارنما صمیمانه شاد باش گفته موفقیت های بی بدیل برایشان آرزو می کنم.

با عرض حرمت.

مطالب خیلی تازه خبری و گزارش های جالب ما را در نشانی زیر بخوانید.لطفن روی نشانی فشاروارد نمایید:


           





 
  

                                                                 

No comments: