آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Tuesday, January 20, 2015

یک تجربه خوب از یک مسکن گیاهی

چند وقتی‌ بود که از درد زانوهام کلافه شده بودم هر مسکنی که دکتر‌های متخصص تجویز کرده بودند و در داروخانه‌ها بود امتحان کرده بودم ولی‌ دیگر اثری نداشت تا اینکه با یک داروساز گیاهی آشنا شدم
 
 و این معجون را به من معرفی‌ کرد و پیشنهاد کرد که دیگه از مسکن‌های شیمیأیی استفاده نکنم تا یک هفته هر روز صبح از آن را بنوشم،همان روز که دردم کم شد و پس از یک هفته التهاب و ورم زانوهأم که آرتروز شده بودند خیلی‌ خیلی کم شد و دوباره به زندگی‌ عادیم برگشتم و حالا هر وقت از این معجون خوشمزه میخورم اول خدا را شکر می‌کنم به خاطر نعمت هایی که برای ما داده دوم برای سلامتی آن داروساز گیاهی که بدون هیچ چشم‌داشتی مرا با این مسکن و آرام بخش گیاهی اشنا کرد دعا می‌‌کنم.

 
یک قاشق چایخوری دارچین
یک قاشق چایخوری زنجبیل
یک قاشق مرباخوری عسل
یک لیوان شیر
شیر و زنجبیل و دارچین را با هم می‌‌جشونیم (۱ دقیقه) سپس با عسل مخلوط کرده میل کنید.
 



This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active.

No comments: