آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Saturday, October 18, 2014

بزرگترین افشاگر جهان به دنیای مد آمد

ارسالی: میم آریانا
جولین آسانژ موسس ویکی لیکس، که دو سال گذشته را در سفارت اکوادور در لندن به سر می‌برد این بار با زرق و برق دو چندان در شهر آفتابی شده و در شوی لباس «بن وست‌وود» (Ben Westwood) پسر «ووین وست‌وود» طراح لباس افسانه‌ای که در سفارت اکوادور برگزار شده، در نقش مدل ظاهر شده است.
به نقل از Racked بن وست‌وود می‌گوید: «جولین دو سال گذشته را در سفارت گذرانده است و برای من مهم است که او به فراموشی سپرده نشود، می‌خواستم مخمصه و گرفتاری جولین آسانژ را برجسته کنم و اتفاقاتی را که برای وی پیش آمده است، کاملا ناعادلانه می‌بینم». جولین آسانژ پس از ظاهر شدن در عکس‌های مجله مد «تی» (T magazine)، تی‌شرت و کلکسیون لباس مردانه ووین وست‌وود و حضور در شوی لباس هفته مد لندن در سفارت اکوادور،تصمیم دارد که خط تولید لباس راه‌اندازی کند.
جولین آسانژ قصد دارد یک سایت تجارت الکترونیکی و همچنین فروشگاهایی را ویژه فروش لباس‌های گرانقیمت، متعلقات، کالاهای خانگی و کالاهایی از این دست در هندوستان راه‌اندازی کند. او پس از سال‌ها حضور مجازی و تاثیرگذاری در دنیای اینترنت، این بار تجارت سنتی رو در رو را (فیزیکی) به تجارت مجازی (الکترونیکی) یا (
Bricks and clicks) ترجیح داده است.
بنا بر گزارش‌ها آسانژ 43 ساله از راه‌اندازی خط تولید لباس و همکاری با تولیدکنندگان هندی بسیار هیجان‌زده است. آسانژ و ویکی لیکس فعلا با سهام و اجناس محدود خود نظیر تی‌شرت‌های تبلیغاتی با شعارهایی نظیر، «من جولین آسانژ هستم»، «دشمن برگزیده دولت (آمریکا)»، «دوست واقعی مردم» و کلاه‌های منقوش به شعار، «شجاعت مسری است» و ژاکت‌های کلاه‌دار معروف به «یونیفورم هکرها» در دنیای لباس حضور دارد. هزینه حبس خودخواسته جولین آسانژ در سفارت اکوادور در لندن بیش از شش ملیون پوند از پول مالیات دهندگان انگلیسی را به هدر می‌دهد!
خبر گزاری جمهور


 
 
 
 
 



This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active.

No comments: