آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, January 18, 2013

شکیرا به جمع آوری هدایا برای کودکان فقیر جهان می پردازد

آوازخوانان دوستداشتنی افغانستانی ! اگر سی وچهارتن ازشمایان ازین نوع ابتکارات استفاده نموده و کنسرت های را درمحلات مختلفی که زیست دارید. راه اندازی نمایند وپول آنرا به کودکان پرورشگاه ها ،مرستون ها ودیگرمراکزشبانه در34 ولایت بدست خود به کودکان بمصرف برسانند.کمکی بزرگی را درین راستای زمانی به کودکان نیازمند انجام میدهید." مانند قادراشپاری" آوای زنان افغانستان .

به مناسبت تولد فرزندش
جمعه 06 ربيع الأول 1434هـ - 18 ژانویه 2013م
شکیرا خواننده پاپ آمریکایی کلمبیایی-عرب تبار که از طرف سازمان کودکان ملل متحد، یونیسف، به عنوان سفیر حسن نیت انتخاب شده فراخوانی برای جمع آوری کمک به فقیرترین کودکان جهان داده است.
شکیرا که خود باردار است و انتظار می رود در ماه جاری یا ماه آینده وضع حمل کند، از هواداران خود و هواداران شوهرش جیرار بیکی، مدافع تیم بارسلون اسپانیا خواست که با اهداء کمک به فقیرترین کودکان جهان با آنها همکاری کنند.
این ستاره 35 ساله پاپ می گوید که به اتفاق همسرش یک اتاق مجازی در انترنت باز کرده اند که در آن به جمع آوری هدایای ضروری زندگی برای کودکان فقیر دنیا می پردازد.
این زوج در نظر دارند که هدایای جمع آوری شده را بین فقیرترین کودکان دنیا توزیع کنند.
او می گوید که این هدایا می تواند شامل خرید پشه بند برای کودکان جهت جلوگیری از پشه مالاریا و یا مخارج واکسیناسیون ضد فلج اطفال باشد.
دبی-العربیه

No comments: