آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, September 28, 2012

مرگ سه فرزند یک خانواده در یک روز

یک خدمتکار اندونزیایی سر یک دختر 4 ساله سعودی را از تنش جدا کردمنابع امنیتی سعودی جمعه 28-9-2012 اعلام کردند یک خدمتکار اندونزیایی پس از کشتن یک دختر 4 ساله سعودی، سر او را از تنش جدا کرد.
به گزارش "العربیه" به نقل از یک منبع امنیتی، کشته شدن تالا الشهری دختر چهارساله سعودی به روشی بسیار وحشتناک، جامعه این کشور را شوکه کرده است.
یک منبع امنیتی سعودی به روزنامه "الحیات" گفته است که این خدمتکار اندونریایی در حال حاضر در زندان به سر می برد.
بر پایه این گزارش، مقامات امنیتی سعودی برای بررسی انگیزه و علت ارتکاب چنین جنایتی، خدمتکار قاتل را جهت بررسی وضعیت روحی و روانی‌اش،
به بیمارستان منتقل کردند



به گفته این منبع، بررسی قانونی و قضایی پرونده این خدمتکار پس از پایان آزمایش‌های پزشکی آغاز خواهد گرفت.
این خدمتکار پس از دستگیری تلاش کرد دست به خود کشی بزند اما مسئولان بیمارستان مانع آن شدند.
هیئت پزشکی بیمارستان می گوید به نظر می رسد که این خدمتکار دچار مشکل روانی شده است.
گفته می شود این خدمتکار پس از یک مکالمه تلفنی بسیار خشمگین شده و اقدام به کشتن این دختر 4 ساله کرده است.
مادر تالا الشهری یک معلم است و پدر او شغلی آزاد دارد. حادثه زمانی رخ داد که خانه خالی بود. مادر تالا پس از پایان کار تدریس خود به خانه برمی گردد اما در خانه را قفل شده می بیند. ابتدا از خدمتکار می خواهد که در را باز کند اما خدمتکار اندونزیایی او را به کشتن دختر 4 ساله اش تهدید می کند. مادر به همسر خود خبر می دهد و او را در جریان ماجرا می گذارد. پدر تالا با عجله به سوی خانه حرکت می کند تا دخترش را نجات دهد. اما به دلیل سرعت زیاد تصادف می کند و دو فرزند پسر و دختر دیگرش غیر از تالا بر اثر تصادف کشته می شوند. پدر تالا نیز به کما می رود و در بیمارستان بستری می شود.
اما مادر تالا و پلیس هنگامی موفق به ورود به خانه می شوند که سر دخترک از تنش حدا شده بود. مادر تالا با دیدن این صحنه از خوش می رود و او نیز در بیمارستان بستری می شود. بدین ترتیب سه فرزند این خانواده در یک روز جان خود را از دست می دهند.
چهار ماه پیش نیز یک خدمتکار اندونزیایی با گذاشتن سم موش در شیر یک کودک خردسال سعودی باعث مرگ او شد.

No comments: