آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Thursday, June 28, 2012

با نوشتن عبارت "کشور من زیباست"

با نوشتن عبارت "کشور من زیباست"
"تی شرت" اسماء اسد مردم سوریه را علیه خود برانگیخت
پنجشنبه - 28 جون 2012م دبی-العربیه
اسماء همسر بشار اسد با به تن کردن یک "تی شرت" که بر روی آن عبارت "کشور من زیباست" نوشته شده بود ، مردم سوریه به ویژه انقلابیون این کشور را علیه خود بر انگیخت.
به گزارش العربیه وبه نقل از روزنامه کویتى "السیاسه" برخی از سوری ها همسر بشار اسد را به بی مبالاتی نسبت به کشته شدن بیش از 15 هزار نفر از معترضان توسط نیروهای طرفدار همسرش متهم کردند.
برخی دیگر از کاربران اینترنت با قرار دادن کامنت هایی بر روی سایت های شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و تویتر اعتراض خود را نسبت به اين اقدام نشان دادند.
یکی از سوری ها نوشته است: "چگونه سوریه با وجود این همه خونریزی از دید همسر رئیس جمهورى زیبا به نظر می رسد."
روزنامه های آلمانی از جمله "بیلد " تصاویری از اسماء همسر بشار اسد را در حالی که با تیم بدمینتون کشورش در حال تمرین است، چاپ کرده اند.
از سوی دیگر روزنامه "لوموند" فرانسه در این زمینه نوشته است "بانوی اول سوریه در حالی به تمرین با تیم بدمینتون می پردازد که از ابتدای بحران در این کشور تاکنون 15 هزار نفر کشته شده اند."
بر اساس این گزارش تصاویر اسماء اسد در روز چهارشنبه بیستم ژوئن گرفته شده است که در آنها وی با پوشيدن "تی شرت" و یک "شلوار جین" آبی رنگ در حالی که پا برهنه بود با تیم بدمینتون کشورش تمرین می کرد .
پیش از این روزنامه بریتانیایی گاردین تصاویر و گزارش هایی از زندگی اسماء اسد به چاپ رسانده بود که نشان می داد همسر رئیس جمهور سوریه به رغم بحران کنونی کشورش مبالغ زیادی را صرف خرید اجناسی با مارک های معروف جهانی می کند.



No comments: