آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Tuesday, November 30, 2021

یک ونیم ملیون افغانی کمک نقدی به بانوان نان آورو یتیمان

 

ره نیک مردان آزاده  گیر                                                                                       

چو ایستاده یی دست افتاده گیر


جنبش آزادی بخش زنان افغانستان مسرت دارد که باردیگربرای مساعدت به یتیمان وهمسران سربازان کشته شده وبرای جلوگیری ازمرگ ومیرکودکان و فروش دختران کم سن کاربزرگ وانسانی را انجام داده است.
جنبش آزادی بخش زنان افغانستان به خاطرﺟﻠﺐ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﻧﺒﻪ ﺩﺭﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ویژه برای کمک به زنان نان آور( زنان مستقل،یا بیوه زنان) و کودکان یتیم توانست که با بیش ازیک هزاروپنجصدهم میهن خود ازمسیر تلفون،ارسال پیام ها و ایمیل ها به خانواده ها،خویشاوندان،همسایه ها،دوستان فیس بکی،دوستان تویتری،دوستان شخصی،اعضای ح.د.خ.ا و اعضای س.د.ز.ا به تماس شود.
درنتیجه صحبت های نوشتاری و صوتی بیش از دو صد تن به پیشنهاد های ما لبیک گفتند و بدست خود کمک های نقدی بشردوستانه خود را به خاطرقحطی درزمستان سرد وسخت پیش رو به بازماندگان شهدا به افغانستان انتقال دادند وبا ارسال نمبرحواله،جنبش آزادی بخش زنان را نیزمطمین نمودند.
جنبش آزادی بخش زنان افغانستان تا همین اکنون توانسته مبلغ یک و نیم ملیون افغانی را توسط "مردم به دست مردم" بفرستد.
هم چونان برخی از اعضای جنبش آزادی بخش زنان افغانستان یک هفته پیش تر از داخل شدن طالبان درشهرکابل، مبلغ نیم ملیون افغانی را به بیجا شده گان درپارک شهرنوکابل نیزانتقال داده بودند. اما از بد حادثه به نسبت مسدود شدن بانک ها، فقط توانستیم که حدودی یکصد هزاررا به خانواده ها توزیع کنیم.
درپایان ازآن عده هموطنان با درک وبا احساس که دراین زمستان سخت،دستان سرد یتیمان را گرفته اند. پنج جهان سپاس نموده ومی گوییم که این روزهای سخت هم گذشتنی است،زمستان رفتنی است و روسیاهی به ذغال ماندنی است.

 پرچم جنبش آزادی بخش زنان افغانستان برافراشته باد!

شیرین نظیری موسس جنبش آزادی بخش زنان افغانستان


No comments: