آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, April 5, 2019

ارزش زن


آیا ارزش واقعی زنان همین است که در کتب مقدس ذکر شده ؟ آیا خود زنان درین باره پژوهش کافی نموده اند ؟ یا اینکه اتّکاء به داستان آدم و هوا و ملای دین می کنند ؟
ودلیل اینکه امروز مخصوصاً درکشور های اسلامی وشرقی مردها با آنها بی انصافانه رفتار می کنند ، اینست که زنان در خوابند ودر اثر تلقین زیاد باور کرده اند که از قبرغه چپ آدم بوجود آمده اند و کم عقل و از نگاه فزیکی ضعیف اند. !!! و تا حال در جامعه به طور شاید وباید عرض اندام ننموده اند و روش تسلیم راپیش گرفته اند.
و اما آنانیکه حجاب دارند و چادر را محکم به سر می بندند و طرف مسجد روان هستند تا به فیض برسند. باید بدانند و آگاه باشند که در دین اسلام برای آنها هیچ ارزشی قایل نیستند . گذشته ازینکه نسبت به مرد نصف ارث به آنها می رسد و اگر یک خطایی از آنها سر بزند مرد اجازه دارد که آنها را تا روز مرگ به خانه زندانی کند و اگر حرف شوهر را گوش نکنند شوهر حق قانونی قرآنی دارد که آنها را بزند و بدون اجازه شوهر جای رفته نمی توانند و در هر اداره که میروند باید مردان شان همرایشان باشند وگرنه آنها را راه نمی دهند و اولادهای آنها به اسم مردهای شان ثبت می شوند. وهزاران فقره دگر....
در آن دنیا هم برای آنها هیچ چیزی نیست. به مردها 72 حوری می رسد که زنان باید در یک کنج بنشینند و حسرت ببرند !!! در جنت هم حرف حرف مرد هاست و دور هم نشسته و شراب می نوشند و با زنهای آسمانی خوشگذرانی می کنند
اگر باور ندارید بیایید و قانون دیه را بخوانید که بدانید که ارزش شما چند است.
قانون دیه « خون بها» در اسلام عزیز اینطور است :
قانون مجازات اسلامی که هر روز در کشورهای اسلامی مورد اجرا قرار می گیرد می گوید . : اگر کسی بیضه «خایه» چپ مردی را قطع کند ، خونبهای آن 66 شتر است. یعنی کسی که این عمل را انجام داده باید به مجروح 66 شتر بدهد. اما اگر کسی یک زنی را بکشد ، خونبهای آن 50 شتر است . یعنی قاتل به خانواده زن صرف 50 شتر بدهد.


««« نتیجه می گیریم که حیات یک زن به اندازه بیضه چپ یک مرد هم ارزش ندارد. بنازم به این دین و قوانین بس علمی آن که تا روز ابد کاربرد دارد !!!!!! »»»

در حالیکه مغز زنان در کارهای تخنیکی ، پزشکی ، روان شناسی ، هنری ، سیاسی و اجتماعی به مراتب بهتر کار می کند . با حوصله و با دقت اند ، ظریف و مؤدب ، مشکل ترین بخش کاری آنها اولاد دار شدن وکار خانه است که مرد هرگز آنرا درست قیاس نمی تواند !!!
و گذشته ازهمه چیز 70 فیصد خواص حیات از زن در نوزاد می آید « میتو خاندریا»
که در هسته حجره است و عضو موتوریک حجره به حساب می آید از وجود زن در نوزاد تولید می شود وهزاران خواص دگر.
اما چند شتر سوار بی خبر از همه دنیا وعلم ، با قوانین صحرائی خود مقام زن را به اندازه ای پائین آورده اند که انسان از شنیدن این قوانین به حالت تهوع می افتد. از همه بدتر این چادراست که علامت اسارت است . یعنی تو در پشت من حرکت کن و تو از خود هیچ فکر و اندیشه ای نداری اگر من « مرد» نباشم تو هیچکاره هستی !!!
علامت انداختن چادر روی زن یعنی تو پیرو ، برده و جزو اموال منی و من صاحب تو هستم.
حجاب هیچ ارتباطی به الله مدینه ندارد ، بلکه مرد درین قضیه مفاد خود را می بیند وزن را به هر نهوی که خواسته باشد استثمار و استعمار می کند. مردان مسلمان دین اسلام را به خاطر همین قوانین زیبایش دوست دارند. مرد از دفتر و یا جای کارش می آید و فکر می کند که کوه را از جای کنده و به روی کوچ لم داده غذا و چای طلب می کند.
اما زن که از صبح تا شب ، اولادها را حمام داده و به مکتب برده ، خانه را جارو و ضرفها را شسته و غذا پخته و خرید کرده و دوباره اولادها را از مکتب آورده و.........
هیچ کار به حساب نمی آید. ومرد طوری جلوه می دهد که زن تمام روز تیلویزیون می بیند و با زنان دگر چکر می زند. بلی ایشان نفقه زن را می دهند. اگر تو مرد به زن آزادی بدهی زن هیچ احتیاجی به نفقه و صدقه تو ندارد !!!! جالب اینجاست که عزیزانی که به اروپا وغیره جاها آمده و کار وبار هم ندارند باز هم همان قوانین صحرائی حکم فرماست . از صبح تا به شب تسبیح می کنند و دیدن رفقای خویش می روند و از بیکاری خمیازه می کشند اما در کار خانه کمک نمی کنند . واقعاً بعضی ازین واژه ها مانند « نفقه » و غیره چقدر مقام و معنویت زن را پائین میاورد!!! خدا تمام عزیزان را از دین موروثی بدون پژوهش دور نگهدارد.  
کبیر توسلی

No comments: