آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, January 4, 2019

!بیست ومین سالگرد نشراتی تارنمای آوای زنان افغانستان خجسته باد

خدیجه جیحون
بیست ومین سالگرد ایجاد وبسایت وزین آوای زنان افغانستان را به مدیرمسوول آن شیرین نظیری عزیز وهمکاران گرامی شان صمیمانه  تبریک  و تهنیت گفته موفقیت های بی نظیر برای هر یک تان آرزو دارم. 
                                                                           

ازحقیقت نگذریم شما بانوی ادیب وفعال حقوق زنان درطی بیست سال ایجاد این تارنما، خدمات برجسته وارزشمندی را در جهت روشن شدن اذهان زنان به خصوص درجهت مبارزه با بی سوادی، در زمینہ بیان حقایق حمایت از آزادی بانوان وطن بالخصوص بانوان تحت ظلم ،ستم مضاعف ،روشن ساختن اذهان هموطنان ما که دور از حاضرین در تاریکی غرق اند، مبارزه علیه خشونت،برابری جنسیتی ...
معرفی بانوان پر معرفت ،شاعر ،ادیب ، دانشمند کشور عزیزما که حتا برخی ازآنها حیات ندارند ،پژوهش آثار تاریخی درخشان وطن عزیزما و نوشتن ده های مقاله و کتاب ،پیام ها ، اعلامیه ها و موضوع دیگر کارساده ی نیست که در چند جمله ساده بیان شود.

این همه را برای برابری جنسیتی،دفاع ازحقوق ودستاورد های زنان انجام داده وبخاطری بر آورده شدن عدالت درمیان زنان و مردان سعی و تلاش شبا روزی نموده اید.آفرین وهزاران تحسین به شما بانوی فعال و دلسوزی که سراسر عمرخود را وقف زنان نموده اید.

آوای زنان افغانستان توانسته دراین راستا کارقابل قدروموفقانه ی را انجام دهد و پُل ارتباط قلم بدستان با توده های ملیونی زنان درسراسرجهان گردد. امیدوارم تا درآینده هم از این مسیرخدمت بیشتر را به زنان ستمدیده افغانستان انجام دهند.

پیروزی هایی مزید این تارنمای پرخواننده را آرزوداشته و برای شیرین نظیری بانو قابل افتخارزنان، تندرستی و پیروزی تمنا دارم.

No comments: