آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Tuesday, July 25, 2017

!رسوایی تازه ای دیپلومات افغان در سطح جهان

یک دیپلومات افغانستان در امریکا به لت‌ و کوب وحشتناک همسرش متهم شده، اما به دلیل داشتن مصوونیت قضایی مورد بازپرس قرار نگرفته است. سفارت افغانستان در امریکا در این مورد هنوز چیزی نگفته است.


 
 
روزنامه‌ی امریکایی نیویارک پست به نقل از یک منبع از پولیس این کشور نوشته که محمد یما عینی، دیپلومات افغانستان ساعت ۱۲:۳۰ صبح یکشنبه "دوم اسد" در مسیر خانه‌ در سرک "یونین" همسرش مژگان عینی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
به اساس گزارش آقای عینی پس از لت ‌و کوب، همسرش را به شفاخانه‌ی فلوشینگ انتقال داده و همسرش به کارگران شفاخانه‌ گفته است که آقای عینی او را به این حالت رسانیده است.
مژگان
۳۰ ساله همچنین گفته است که "همسرش با سیلی به روش زده و موهایش را نیز کشیده است". گزارش افزوده است که اثر ضربه در چهره و چشم راست خانم عینی دیده شده است.
اما آقای عینی دیپلومات افغانستان در گفت‌وگو با این روزنامه لت و کوب خانم‌اش را رد کرده است.
او گفته است: "من فکر می‌کنم که شما در این مورد اشتباه می‌کنید. اتفاقی نیفتاده است. شفاخانه، داکتران و خانم گفته‌اند که میان ما (آقا و خانم عینی) اتفاقی نیفتاده است."
روزنامه نوشته است که کارمندان شفاخانه این رویداد را به پولیس اطلاع داده‌اند، اما چون این دپیلومات
۴۶ ساله‌ مصوونیت قضایی دارد، مورد بازجویی قرار گرفته نمی‌تواند. آقای عینی مشاور ماموریت افغانستان در سازمان ملل متحد است.
منبع به روزنامه گفته است: "من مطمین هستم که سرویس خدماتی شفاخانه به هدف کمک کردن به این خانم، به پولیس است، اما اگر او بازداشت نمی‌شود، شما چه کاری کرده می‌توانید؟"
روزنامه همچنین نوشته است که هنگامی که گزارشگر خواسته است که با خانم عینی گفت‌وگو کند، او گفته‌ است که در خانه نیست.
 



Avast logo
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com

No comments: