آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Saturday, April 8, 2017

هفت مورد از خواص شگفت‌انگیز یخ که نمی‌دانستید

همه ما در تلاشیم تا پوست خود را سالم و لطیف نگه داریم. ما در اینجا روش‌های بسیار ساده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهیم و امیدواریم از تاثیرات درمانی و آرامش‌بخش آن لذت ببرید.

 
تمام آنچه برای سرمادرمانی خانگی نیاز دارید، یخ و یخ‌های بیشتر است. همچنین می‌توانید چای سبز و خیار و ... را قالب‌های مکعبی یخ ریخته و از آن ها استفاده کنید.
۱.چیزهایی که باید درباره سرمادرمانی بدانید
فقط و فقط سرمادرمانی را بر روی صورت تمیز انجام دهید.
در حین استفاده از یخ دستکش بپوشید. دستکش از دستان شما محافظت می‌کند، به ویژه اگر می‌خواهید از این آرامش‌بخش صورت برای مدت طولانی استفاده کنید.
هرگز به طور مستقیم یخ را روی صورت خود ماساژ ندهید، حتماً آن را در پارچه‌ایی نرم یا کیسه پلاستیک بپیچید.
از یخ‌های مکعبی می‌توان برای برطرف ساختن آکنه یا پف اطراف چشم استفاده نمود.
برای پیشگیری از سوزش پوست، هرگز بسته یخ را بیش از یک ساعت روی پوست قرار ندهید .
برای دوچندان نمودن مزایای یخ چای سبز، خیار، چای دم اسب یا سیر در قالب یخی بریزید.
۲. پوستی نرم‌تر داشته باشید
هر روز بعدازظهر یا پیش از خواب این را امتحان کنید: صورت خود را بشوئید، کیسه‌ایی پر از یخ بردارید، و به آرامی صورت و گردن خود را به مدت ۳ دقیقه ماساژ دهید. ظرف چند روز نتایج قابل توجهی حاصل می‌شود: پوستتان نر‌م‌ و لطیف می‌شود. یخ‌درمانی همچنین از بروز چین و چروک جلوگیری می‌کند و کمک می‌کند تا بهتر بخوابید.
۳. از شر آکنه خلاص شوید
یخ‌درمانی یکی از بهترین روش‌های حل مشکل آکنه است. صورت خود را بشوئید، تکه‌ایی یخ را درون پارچه‌ایی تمیز یا دستمال بپیچید و به آرامی به مدت ۳ تا ۵ دقیقه روی جوش فشار دهید. از نتیجه شگفت‌زده خواهید شد.
۴.چین و چروک را کاهش دهید
این روش ساده بدین ترتیب عمل می‌کند: یخ گردش خون را بهبود می‌بخشد و مانع از پیری زودرس و در نهایت پیشگیری از چین و چروک می‌گردد. می‌توانید هر روز پیش از آرایش صورت خود را ۱ دقیقه با یخ ماساژ دهید.
۵.به جنگ محفظه‌های باز بروید
یک تکه یخ را با حرکت دورانی به مدت ۲ یا ۳ دقیقه روی صورت خود بمالید. اگر بر این مداومت ورزید، ظرف چند روز در می‌یابید که منافذ باز و بزرگ بسته ‌شده‌اند.
۶. از چشمان پف‌دار خلاص شوید
تمام شب را گریه کرده‌اید و صبح با چشمان پف‌دار بیدار شده‌اید؟ دلایل زیادی برای تورم اطراف چشم وجود دارد، اما نگران نباشید. یخ برای کاهش پف! دو تکه یخ را درون پارچه‌ایی بپیچید، چشمان خود را بسته و به آرامی به مدت ۲ دقیقه روی نقاط پف‌دار به صورت دورانی ماساژ دهید.
۷. با چربی شکمی مبارزه کنید
در اینجا روشی برای از بین بردن چربی‌های شکمی به شما پیشنهاد می‌دهیم. یک بسته یخ را به مدت ۱۵ دقیقه روی شکم خود قرار دهید. به مدت ۳ دقیقه آن را بردارید و به مدت ۱ ساعت این چرخه را ادامه دهید. این بسته یخ را می‌توانید با چای سبز، قهوه، و رزماری بسازید. یخ سلول‌های چربی سفید را به چربی قهوه‌ایی تبدیل می‌کند که طی فرایند متابولیسم به سرعت و به آسانی سوخته می‌شود.
اما به خاطر داشته باشید که این روش‌ها اگر با برنامه غذایی سالم و تمرینات ورزشی مداوم همراه شوند، بهترین تاثیر را خواهند داشت.
  ib.ir
 
 
 
 
 



Avast logo
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com

No comments: