آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Tuesday, April 18, 2017

یک عضو مجلس نماینده‌گان یک قابله را به جرم گفتن «خاله» سیلی زد

قابله‌ای که این عضو مجلس نماینده‌گان را متهم می‌سازد می‌گوید که فاطمه عزیز را نمی‌شناخت و هنگامی که وی را خاله خطاب کرد، این عضو مجلس او را به سیلی زد.



صدیقه عبدالله ادیب، رییس شفاخانۀ رابعه بلخی به طلوع‌نیوز گفت که فاطمه عزیز، نمایندۀ مردم کندز در مجلس، یکی از قابله‌های این شفاخانه را یک شنبه شب سیلی زده است.
او گفت که این نماینده مجلس یکی از اعضای خانواده‌اش را برای انجام آزمایش‌های پزشکی به این شفاخانه آورده بود و خودش نیز به آزمایشگاه این شفاخانه داخل شده بود، اما هنگامی که این قابله وی را خاله خطاب کرد، خشم‌گین شد و قابله را سیلی زد.
او از این عضو مجلس می‌خواهد تا از این قابله پوزش بخواهد.
به گفتۀ رییس این شفاخانه، فاطمه عزیز نه تنها این قابله را سیلی زده است، بل وی را تهدید نیز کرده است.
او گفت: «فاطمه عزیز با وجودی که یک خانم تحصیل کرده است و خودش یک داکتر نیز است، من بسیار متاسف استم که برای من می‌گوید که یا باید نوکیروال‌های آن شب برطرف شوند و حتا این که ریاست شفاخانه چطور ریاستی است و باید که این ریاست نباشد.»
قابله‌ای که این عضو مجلس نماینده‌گان را متهم می‌سازد می‌گوید که فاطمه عزیز را نمی‌شناخت و هنگامی که وی را خاله خطاب کرد، این عضو مجلس او را به سیلی زد
نظامی، قابله، گفت: «آزمایشگاه ما بسیار کوچک است. گنجایش بیماران ما را ندارند چه برسد که پایوازهای بیماران داخل شوند. من برای شان گفتم که خاله خود تان بیرون منتظر باشید. تا همین که گفتم خاله جان، نمی‌دانم که این حرف من بر وی چه تاثیر بدی گذاشته بود، در جریان خون گرفتن بیمار بودم که یکبار به روی من سیلی زد و لت و کوب را ادامه داد که چرا من وی را خاله گفته‌ام.»
فاطمه عزیز می‌گوید که وی تنها مانع داخل شدن یک مرد به آزمایشگاه شده است و نیز ادعا دارد که هیچ کسی را سیلی نزده است.
فاطمه عزیز، نماینده مردم قندوز، گفت: «من این حق را برای خودم نمی‌دهم که داکتر یا پرستاری را لت و کوب کنم. هر پرونده‌یی که است دست همان کنترولر شفاخانه است که پس سر من این توطئه را ساخته است.»
به گفتۀ مقام‌های شفاخانۀ رابعۀ بلخی،بیش از
۲۰۰ بیمار دریک شبانه روز به این شفاخانه میایند و شماری از پزشکان مرد نیز در این شفاخانه کار می‌کنند
کد مطلب :57988
 
 
 
 
 



Avast logo
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com

No comments: