آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Sunday, April 16, 2017

طالبان در لوگر یک زن و مرد را به گلوله بستند

 باشند‌گان لوگر گفته اند که روز گذشته (شنبه) طالبان این زن و مرد جوان را در منطقۀ آب‌بازک ولسوالی محمدآغه به اتهام رابطۀ جنسی در محضرعام به گلوله بستند.

 
 
طالبان نیز با پذیرش مسؤولیت این رویداد گفته‌اند که آنان این مرد و زن را به اتهام زنا بازداشت کرده و پس از دادگاه قانونی، آنان را به قتل رسانده‌اند.
بدن هر کس مربوط به خوش است. نظر به باور های دینی هر که بمیرد. خودش از اعمالش پاسخگو است. یا در دوزخ می سوزد ویا به جنت خوشگذرانی می کند. پس به طالب ،ملا و چلی چه مربوط است که انسانهایی را که عشق می ورزند نابود کنند.
ناگفته نباید گذشت دو ویا سه سده پیش این عمل وحشتناک در برخی از نقاط جهان بالای زنان مظلوم اجرا و تطبیق می شد.حتا در اروپا و امریکا.
اما نظر به بلند رفتن سطح آگاهی ملت ها و پیشرفت کشور ها این عمل وحشیانه بمرور زمان ازبین رفت. اما در رژیم گندیده امارت طالبانی و برخی کشور های اسلامی هنوز هم به همان قوت اش باقی است.
با بروز همچو حوادث تکان دهنده و دلخراش جامعه جهانی و کمسیون حقوق بشر ملل متحد سکوت مرگبار دارند. اگر دو آقا در یک کشور اعدام شود. سازمان های حقوق بشر گلو پاره می کنند.اما در افغانستان روزانه چندین زن به شکل فجیع کشته می شوند. کجاست این سازمان های حقوقی فریب کار و نیرنگ باز که دست کم صدا بلند کنند؟
 
 
 
 
 



Avast logo
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com

No comments: