آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Sunday, July 5, 2015

آمریکا قهرمان جام جهانی زنان ۲۰۱۵ شد

به گزارش باجام، آمریکا که در دوره قبل مسابقات برابر ژاپن در فینال مغلوب شده بود، موفق شد انتقام سختی از حریف خود در فینال سال ۲۰۱۵ بگیرد و قهرمان جهان لقب گیرد.
 
دو تیم آمریکا و ژاپن از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه به وقت تهران در ورزشگاه بی سی پلیس شهر ونکوئر کانادا به مصاف هم رفتند. داوری مسابقه فینال بر عهده کاترینا مونزول از اکراین بود.
آمریکا در این دیدار از همان ابتدای مسابقه قدرتش را برای حریف به رخ کشید، آنها در دقیقه سه به گل اول رسیدند و دو دقیقه بعد اختلاف دو برابر شد! اما این پایان کار نبود و تا دقیقه پانزدهم، آمریکا تقریباً قهرمانیش را مسجل کرد!
کارلی لوید بازیکن تیم ملی آمریکا در فینال جام جهانی در فاصله زمانی ۱۳ دقیقه موفق به هتریک شد تا در نوع خود یک رکورد منحصر به فرد را رقم زده باشد. او در دقایق ۳، ۵ و ۱۶ برای آمریکا گلزنی کرد، هالیدی نیز در دقیقه ۱۴ دیگر گل آمریکایی ها را به ثمر رساند. به این ترتیب آمریکا تا دقیقه ۱۶ با ۴ گل از حریف خود پیش افتاد.
اما ژاپن تسلیم نشد و ابتدا در دقیقه ۲۷ اختلاف را کمتر کرد و سپس در دقیقه ۵۲ با گل به خودی جانستن امیدهای آن ها بیشتر هم شد، اما دو دقیقه بعد هیث باز هم آمریکا را به گل رساند تا نتیجه ۵-۲ شود.
در نهایت نیز تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی، بی ثمر بود تا آمریکا با حساب ۵-۲، خاطره تلخ فینال ۴ سال گذشته را پاک کند.
منبع: وب سایت برنامه ۹۰
 
 
 
 
 



This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com

No comments: