آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Saturday, October 4, 2014

در مورد تدویر دومین مجمع عمومی انجمن حقوقدانان افغان در اروپا

اطلاعیه
اعضای محترم انجمن، دوستان و علاقه مندان انجمنشورای رهبری انجمن حقوقدانان افغان در اروپا مصمم است تا دومین جلسه مجمع عمومی انجمن را بتاریخ 25 اکتوبر 2014 در شهر هامبورگ جرمنی  دایر نماید. تدویر این جلسه  مصادف به  شصت و نهمین سالگرد سازمان ملل متحد نیز میباشد ، شورای رهبری انجمن لازم دانست تا بخاطر بزرگداشت از این روز ، سمینار علمی را تحت عنوان نقش سازمان ملل متحد در پروسه ایجاد صلح درجهان وبخصوص درافغانستان دایر نماید که دربخش اول جلسه  بر گذار میگردد. این بهترین فرصت و زمینه مساعد  برای سهمگیری شما،با انتقادات سازنده ازوضع ناهنجار کشور،ارائه پیشنهادات و مقالات درپهنائی رعایت حقوق بشر، کنفوانسیونها وسایراسناد بین المللی ، ابراز نظرات و استماع صحبت های سایر حقوقدانان، میباشد.
بر همین روال و موافق به حکم ماده ( 12 و 13  ) اساسنامه انجمن درجلسه مجمع عمومی بخش تشکیلاتی را که شامل انتخاب رئیس واعضای شورای رهبری انجمن توسط شما میباشد، صورت میگیرد.                                     در دوام همین جلسه ،اعضای محترم انجمن در جهت ارزیابی فعالیت ها و داشته های کاری سابقه انجمن شان، شیوه های عملی و بهتر ساختن خدمات  رضاکارانه مسلکی و عرصه های دورنمائی انجمن تبادل نظر و اخذ تصمیم نمایند.
 
شورای رهبری خود را مکلف میداند تا از شما اعضای متساوی الحقوق انجمن که شورای رهبری را در سالهای بعد از ایجاد و تاٌسیس آن تا ایندم کمک و همراهی نموده اید ، ابراز سپاس نموده صمیمانه یاد آور گردد که :          شورای رهبری میخواهد آنچه را تا حال در شرایط و جو حاکم توانسته است انجام دهد و بعد از این در تداوم با آن ، آنچه باید انجام گیرد ، همه را با شما شریک سازد و در جستجوی راهی گردد که بتواند اهداف انجمن را برآورده  و مشکلات سد شده را رفع سازد. روی همین منظور ما بالای تصمیم بر اشتراک شما در این جلسه حساب مینمائیم .
 
همانطوریکه یاد آور شدیم در بخش اول جلسه مجمع عمومی ، کنفرانس سمینار علمی- مسلکی کنجانیده شده، در نظر داریم تا زمینه  و فرصت ارائه مقالات و تبادل نظرشما مهیا گردد ، نتیجه گیری های این کنفرانس را برای اجتماع افغانی خود اعم از اقلیتهای افغان در خارج کشور و هم  برای هموطنان عزیز کشور ما افغانستان  ارائه بداریم تا باشد  دین ملی و وطنی ما  اداٌ گردد.
لازم به تذکر میدانیم تا اعضای محترم برای تدویر  چنین یک کنفرانس وسیع  قبلاٌ  آماده گی داشته وزمینه شرکت شان را در این جلسه  پیش بین گردند. ما ضمن آرزومندی اشتراک  و ادای مسئولیت شما ، به همکاری های قبلی تان منجمله ارسال مقالات ، پیشنهادان و نظریات  و همچنان ارسال کمک های مادی تان برای چنین یک جمع آمد وزین و با محتوا ، چشم به انتظاریم.
از اشتراک و یا احتمالاٌ معذرت معقول تان از طریق مسئولین انجمن در کشور مربوطه تان اطمینان دهید. همچنان اسم و مشخصات دوستان و علاقمندان انجمن را که در بخش سیمینار علمی اشتراک مینمایند ، به سکرتر مسئول انجمن اطلاع داده تا   با در نظر داشت امکانات و ظرفیت سالون قبلاٌ آماده گی های لازم داشته باشیم .
پروگرام جلسه ، بروشور و دعوتنامه را  بعداٌ از طریق آدرس های الکتونیکی تان بدست خواهید آورد.
در صورات ارائه مقالات ، لطفاٌ عنوان و خلاصه محتوای آنرا تحریراٌ به سکرتریت انجمن ارسال فرماید.            آدرس و نمرات تیلفون مسئولین را از طریق ویبسایت انجمن میتوانید دریافت نمائید.
 
با احترام
شورای رهبری انجمن حقوقدانان افغان در اروپا
 
۴ اکتوبر ۲۰۱۴
 
 
 
 



This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active.

No comments: