آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Wednesday, June 4, 2014

:دختری که یک شب اسیر شیطان شد

مرد شیطان‌صفتی که دختر دانشجوی ملبورنی را یک شب تا صبح مورد تجاوز بی رحمانه قرار داده بود، در دادگاه تنها به 7 سال زندان محکوم شد.
دختر دانشجویی برای درس خواندن از مناطق شرقی استرالیا به ملبورن، پایتخت ویکتوریا سفر کرد.


این دختر دانشجو که نخواست نامش فاش شود، بیشتر ساعات روزش را به درس خواندن مشغول بود و با پول اندکی که از والدینش می گرفت، اتاقی در یکی از ساختمان های همان شهر اجاره کرده بود.
کار روزانه این دختر این بود که صبح ها به دانشگاه ملبورن می رفت و با بیش از 3800 دانشجوی دیگر در این دانشگاه تحصیل می کرد.
این دختر 22 ساله با مشکلاتی نظیر دوری از خانواده و نداشتن پول کافی و احساس غربت در شهر مقابله می کرد تا بعد از پایان یافتن درسش انسان مهمی شود و برای خانواده افتخار کسب کند.
این موارد شده بود تمام فکر و ذهن این دختر دانشجو و برای رسیدن به همین موضوع شب ها تا آخر وقت درس می خواند و کمتر می خوابید.
در یکی از روزهای زندگی اش در اوایل امسال این دختر دانشجو با خستگی ناشی از درس، دانشگاه را رها کرد و به اتاق کوچکش در شهر بازگشت تا استراحت کند و ای کاش باز نمی گشت و شب را هم در دانشگاه می ماند.
«گروگومی کارترایت» 35 ساله مدیر ساختمان که متوجه شده بود دختر دانشجو تنها در این شهر زندگی می کند. نقشه شیطانی برای رسیدن به او را طراحی کرد و همان شب با خوردن مشروبات الکلی این نقشه را به مرحله اجرا رساند.
این مرد شیطان صفت با چرخاندن دوربین های امنیتی در آسانسور و راهروها اولین گام را برای رسیدن به نیت شیطانی و پنهانی خود برداشت و سپس با داشتن کلید درب اتاق دختر دانشجو، وارد اتاق شد.
دختر دانشجو که با دیدن مدیر ساختمان شوکه شده بود، مورد حمله وی قرار گرفت و پس از ضرب و شتم چند دقیقه ای ساکت شد و با چشم ها و دست و پایی بسته تسلیم خواسته شیطانی «گروگومی کارترایت» شد.
این مرد تا صبح اقدامات شنیع و بی شرمانه خود را ادامه داد و سپس با تهدید به اینکه اگر از این ماجرا حرفی به پلیس بزند، او را خواهد کشت، اتاق دختر دانشجو را ترک کرد.
بعد از این اقدام دختر دانشجو با محبوس کردن خود درون اتاق قصد داشت تا با خودکشی به زندگی و آرزوهایش پایان بدهد، ولی ناموفق بود؛ چراکه او توان و جرأت چنین کاری را نداشت.
بعد از چند روز دختر دانشجو با برداشتن فیلمی که دوربین امنیتی خودش از ورود و خروج مدیر ساختمان فیلمبرداری کرده بود، به پایگاه پلیس در شهر ملبورن رفت و تمام آنچه که بر سرش آمده بود را شرح داد.
مأموران پلیس که نسبت به این اقدام بی شرمانه مدیر ساختمان شیطان صفت عصبانی شده بودند، او را دستگیر و به پایگاه پلیس انتقال دادند.
بازجویی از این مرد در اوایل فوریه امسال آغاز شد و بعد از 30 روز این مرد با اسناد و مدارک معتبر و همچنین گزارش پزشکی قانونی مبنی بر تجاوز به دختر 22 ساله لب به سخن گشود و به اعمال بی شرمانه و شنیع خود نسبت به دختر دانشجو اعتراف کرد.
این مرد شیطانی در اظهاراتش به پلیس گفت: چند هفته ای بود که این دختر جوان را زیر نظر گرفته بودم و از آنجایی که همسرم مرا به خاطر مرد دیگری ترک کرده بود، می خواستم از زنان و دختران انتقام بگیرم و این دختر دانشجو پنجمین قربانی در این ساختمان بوده است.
پرونده شکایت دختر دانشجو پس از تکمیل تحقیقات پلیس به دادگاه فرستاده شد و دو روز پیش این دادگاه در ملبورن به ریاست قاضی کلرکوین برگزار شد.
در اول جلسه، تحقیقات و گزارش های پلیس برای حاضران در دادگاه خوانده شد و اتهامات به این مرد شیطان صفت تفهیم شد. او نیز در جایگاه مخصوص متهمان روبه قضات بدون ابراز شرمندگی همه چیز را اعتراف کرد.
بعد از گذشت چند دقیقه قاضی دادگاه حکم این مرد شیطان صفت که زندگی دختر دانشجویی را به تباهی کشیده بود را تنها هفت سال زندان اعلام کرد. همه حاضران در دادگاه به جز متهم اصلی پرونده از این حکم عصبانی شدند، ولی جرأت اعتراض نداشتند. ایریکا
 
 
 
 



This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active.

No comments: