آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Thursday, January 23, 2014

:عمل شنیع فرمانده تروریست‌ها با نوه خود

 راز ناپدید شدن «محمد قاسم النصوح» فرمانده گروه تکفیری احباب الصحابه که شبکه الجزیره کشته شدن او و نوه اش را به عنوان جنایت علیه بشریت مطرح کرده و دولت سوریه را متهم کرده بود، فاش شد. پیش از این، جبهه النصره، راز گورهای دسته جمعی داعش را فاش کرده بود.
با انتشار یک فیلم در فضای مجازی، آخرین تصاویر محمد قاسم النصوح و نوه دختری اش اش یسرا، قبل از ناپدید شدنشان به نمایش گذاشته شد.
شبکه الجزیره قطر، حامی همیشگی القاعده و تروریست های تکفیری، مدت ها قبل، با اعلام خبر ناپدید شدن این شیخ حومه ادلب شرقی و نوه اش، اعلام کرده بود آنها به علت حضور در فعالیت های اعتراضی علیه دولت، به دست سربازان ارتش سوریه ربوده و به قتل رسیده اند. ادعای این شبکه، مبنی بر کشته شدن این پیرمرد و نوه اش یسرا به عنوان یکی از اسناد سرکوبگری ارتش سوریه مطرح شده بود و گروه ها و چهره های مدعی حقوق بشر در کشورهای غربی- عربی حامی تروریست ها، آن را جنایت علیه بشریت توصیف کرده و دولت بشار اسد را محکوم می کردند.
اما با شدت گرفتن جنگ و درگیری میان تروریست ها و رو کردن سند و مدرک علیه یکدیگر، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که راز ناپدید شدن این شیخ سلفی و نوه اش را آشکار می کند.
این ویدئو که در سایت های نزدیک به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) منتشر شده، نشان می دهد که جنگجویان جبهه النصره هنگام گشتزنی در ریف ادلب شرقی، با صحنه تجاوز شیخ نصوح با نوه اش یسرا مواجه می شوند و ضمن تصویربرداری از این رفتار شنیع، او را بازداشت کرده و همانجا شروع به مجازات وی می کنند.
البته در ویدئو، کشتن شیخ دیده نمی شود و به علت پرهیز از رسوایی گروه های تکفیری، او و نوه اش بدون اطلاع خانواده و آشنایان، به مقر النصره منتقل می شوند.
در این ویدئو، شیخ نصوح پس از اطلاع از حضور جنگجویان، بلند شده و سراسیمه لباس می پوشد و از آنها می خواهد که محل را ترک کنند، اما نیروهای تکفیری نزدیک رفته و او را کتک می زنند. یکی از تکفیری ها که شیخ را میشناسد، او را با کنیه اش صدا زده و می پرسد؛ یا ابوفاتح، لعنت به تو که با دختر دخترت این کار را می کنی! شیخ نصوح به جنگجویی که کتکش می زند تاکید می کند که فرمانده گروه احباب الصحابه است و یسرا هم که چند سیلی خورده می گوید که او پدربزرگ است.
پس از اینکه سرتیم تکفیری متوجه می شود که یسرا نوه دختری شیخ است، عصبانی شده و بار دیگر هر دو را به باد کتک می گیرد و در جمله ای تاسف بر انگیز، ناخواسته واقعیتی دردناک را آشکار می کند و چندبار هنگام سیلی زدن، از شیخ می پرسد، آیا این دختر دولتی است؟!
او به قصد ملامت، سوالی را می پرسد که نشان می دهد تکفیری ها، از همان روزهای نخستین مسلط شدن به شهرها و روستاهای ادلب، تجاوز و تصاحب دخترهای خانواده های دولتی یا مشهور به طرفدار دولت را مجاز می شمرده اند.
به طور قطع، تروریست های داعش از انتشار این ویدئو قصد و نیت خیر نداشته اند و هدف اصلی آنها لطمه زدن به گروه های رقیب و نیز بی آبرو کردن میلیشیای ارتش آزاد بوده، اما همزمانی اقدام آنها با آغاز نشست موسوم به ژنو2 می تواند برخی ذهن های فریب خورده توسط رسانه های غربی- عربی را روشن کند.
شاید مدعیان حمایت از حقوق مردم انقلابی! سوریه که اتفاقا ناپدید شدن همین شیخ و نوه اش را جنایت دولت بشار اسد در به قتل رساندن مخالفان و چهره های مذهبی! انقلابی توصیف می کردند، با دیدن این ویدئو کمی به خود بیایند و از بی شرمی این گونه انقلابی ها! احساس شرم کنند.
 
 
 
 

No comments: