آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, January 25, 2013

مدل ها و مانکن ها مسافران متروی دبی را شگفت زده کردند

دبی- العربیه - جمعه 25 ژانویه 2013م
جشنواره دبی با به نمایش گذاشتن بهترین مدهای لباس که زیباترین مانکن ها آنها را بر تن داشتند، از ایستگاه "دبی مال" آغاز گردید و تا ایستگاه جبل علی ادامه یافت.

این نمایش با نواختن موسیقی، انجام رقص و خرامیدن کبک گونه مانکن های زیباروی و خوش اندام همراه بود.

در کنار به معرض گذاشتن لباس های زیبا، دسته های موسیقی با ترانه ها و سازهای مشهور، حرکات مدل ها و مانکن ها را زیبایی بیشتری بخشیدند.
برگزارکنندگان جشنواره "خرید دبی" می گویند که یک مسابقه بین المللی برای رقابت میان صاحبان افکار و نظرات نوین و غیر متعارف به راه انداخته اند که شرکت در آن برای همه آزاد است.
قسمت دوم این نمایش منحصر به فرد، در بازگشت از ایستگاه جبل علی ادامه یافت، بطوری که هر قسمت در مسیرهای رفت و بازگشت نیم ساعت طول کشید.
در طول این مدت مانکن های خرامان در طول و عرض واگن های متروی فوق مدرن دبی، مدل های زیبای لباس را به نمایش گذاشتند، در حالیکه بلندگوهای مترو چه در داخل واگن ها و چه در ایستگاه ها، موسیقی زنده پخش می کردند.
در همین حال گروه همراه مانکن ها به جمع آوری نظرات خانم ها در میان مسافران مشغول بود، در بخش مردان لباس های پاییزه و زمستانه از شرکت "بلومینگز دیلز" به نمایش گذاشته شد.
در این نمایش با توجه به فصل های چهارگانه سال لباس هایی برای مردان و زنان در معرض دید مسافرین و رسانه های گروهی قرار گرفت.
و بدین گونه مسافرین از همه جا بی خبر مترو، با هجوم ناگهانی مانکن ها، دسته های موسیقی و دوربین های فیلم برداری شگفت زده شدند.
لازم به یاد آوری است که جشنواره" خرید دبی" از دیروز شروع شده و انتظار می رود خریداران را از اقصی نقاط دنیا به خود جلب کند.



No comments: