آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, October 5, 2012

ماسک صورت مناسب برای سی ساله ها

 ماسک برای آخر هفته شما :
در مقاله پیشین در مورد نیاز پوست صحبت کردیم و از برخی ترکیباتی که پوست برای سلامت خود به آن نیاز دارد نام بردیم. همانطور که نوشتیم پوست صورت در دوره های سنی متفاوت نیازهای متفاوتی دارد بنابراین یک ماسک خوب می بایست با در نظر گرفتن نیازهای پوست شما تهیه شود. در اینجا چگونگی تهیه چند ماسک صورت مناسب برای دهه ی سی ، چهل و پنجاه زندگی را با هم مرور می کنیم. امید داریم تا از ماسکها استفاده کنید و از اثر مطلوب آنها لذت ببرید

مردی که دل دخترش را ببرد چهارصدوبیست ملیون کرون جایزه میدهد

  10 مهر 1391 19:09
پارسنیت ـ یکی از غول های ساخت و ساز مسکن در هنگ کنگ به تازگی اعلام کرده به مرد غیر هم‌ـجنس گرایی که بتواند دل دخترش را به دست بیاورد و او را عاشق خودش بکند، ۵۰۰ میلیون دلار هنگ کنگی برابر ۴۲۰ میلیون کرون سوئد جایزه می دهد. اما تنها یک مشکلی وجود دارد، اینکه دختر آقای Cecil Chao ثروتمند ازدواج کرده و آن هم با یک دختر دیگر. در واقع دختر او به دنبال یک رابطه عاشقانه و ۷ ساله تابستانی که گذشت با دوست دخترش ازدواج کرد

دختر ۱۴ ساله سوئدی شجاعانه ماجرای تجاوزش را بیان می کند

نمایش از جمعه, 14 مهر 1391 12:29
پارسنیت ـ لوویسا دختر۱۴ساله سوئدی تصمیم می گیرد ماجرای تجاوزش را جلوی دوربین بازگو کند، اما نه با کلام بلکه روی برگه هایی که پیش تر نوشته و حالا جلوی دوربین می گیرد. او که ابتدا ویدئو را تنها برای دوستانش در فیسبوک گذاشته بود، حالا بیش از هزاران نفر را به فیسبوکش کشانده و رسانه های مختلف نیز با وی دراین باره مصاحبه کرده اند. لوویسا می گوید می خواسته با این کار به دختران دیگری که در موقعیت مشابه هستند انگیزه بدهد که شجاع باشند و ماجرایشان را بیان کنند.
لوویسا نیستراند - با مردی چندین سال بزرگتر از خودش دوست می شود. به گفته لوویسا شبی به خانه مرد دعوت شده و مرد به او تجاوز می کند

برابری بیش از هشتاد درصدی زنان و مردان در سوئد

سوئد به یکی از برابرترین کشورها در زمینه حقوق زن و مرد مشهور است ؛ سرزمینی که بیش از هشتاد درصد زنان آن از  فرصت های شغلی ، اقتصادی ، آموزشی ، بهداشتی و سیاسی  که در اختیار مردان قرار دارد برخوردارند و حتی در عرصه های ارشد مدیریتی نیز با تبعیض جنسیتی مواجه نیستند. برای مثال نزدیک پنجاه درصد نمایندگان مجلس این کشور را زنان تشکیل می دهند درحالی که اکثریت اعضای کمیته های مجلس که وظایف مهم سیاستگذاری را انجام می دهند با زنان است. همچنین زنان این کشور در سال 1921 توانستند از حق رای برخوردار شوند درحالی که در سوییس این حق در سال 1960 به زنان اعطا شد
عکس از هدا رستمی

شمار هواداران لیدی گاگا در تویتر از مرز 30 میلیون گذشت

جمعه 19 ذو القعدة 1433هـ - 05 اکتبر 2012م
لیدی گاگا ستاره درخشان موسیقی پاپ آمریکا روز پنجشنبه 4-10-2012 به عنوان پرطرفدارترین شخص در جهان بر روی سایت شبکه اجتماعی تویتر شناخته شد.
به گزارش العربیه به نقل از سایت "ستار کاونت دات کام" که لیست پرطرفدارترین ستاره ها در شبکه های اجتماعی را بر مبنای تعداد هواداران آنها در تویتر منتشر می کند، لیدی گاگا را در صدر پرطرفدارترین چهره ها در شبکه اجتماعی تویتر معرفی کرد.
طبق این گزارش شمار طرفداران
این خواننده در تویتر از مرز 30 میلیون نفر گذشته است

یادداشتی از ایران: مردم نگران اند

گزارش شهرزاد نیوز در مورد اعتراضات اخیر, ١٥ مهر ١٣٩١
دم به شدت نگران اند و نمی توانند بفهمند که چرا باز هم رئیس جمهور در صحبت های اخیرش گفته "ظرف بیست وچهارساعت بازار ارز کنترل می شود!"
 یادداشت زیر از سوی یکی ازهمکاران شهرزاد نیوز از ایران ارسال شده که جهت اطلاع خوانندگان درج می گردد
"دوستان عزیزحتما درجریان نوسانات شدید وضعیت ارز واقتصاد ایران خصوصا درهفته های اخیر هستید

یک مقام قضایی: قضات زن در ایران حق صدور حکم ندارند

جمعه 19 ذو القعدة 1433هـ - 05 اکتبر 2012م
دبی-العربیه
موسی قربانی عضو دیوان عالی ایران گفت که قضات زن در این کشور حق صدور رای ندارند و تنها به عنوان مشاور در قوه قضائیه مشغول به کار خواهند بود.
قربانی در مصاحبه با "باشگاه خبرنگاران وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قضات زن در حد انشا و صدور رای هستند یا خیر، اظهار داشت: "در قوه قضاییه قضات زن در سمتی فعالیت می‌کنند که اصلا حق صدور رای را ندارند به این معنا که تنها
به عنوان مشاور در قوه قضاییه مشغول خواهند بود."

مافیای ازدواج با دختران پناهجوی سوری

جمعه, 14 مهر 1391 ساعت مردان اردني، با سوء استفاده از نياز زنان پناهجوي سوري به امنیت و حمایت، مافياي ازدواج با دختران سوري تشكيل داده اند.
به گزارش شفقنا به نقل از شفاف، حلمي الاسمر، نويسنده اسلام گرا نوشت: مافیای ازدواج با زنان نيازمند سوري، تحت عناوین ديني و به بهانۀ حمایت از آنان فعالیت می کند.
" وليد عواد " از فعالان امور بشردوستانه که با همكاري دو گروه از پارلمان اردن، براي كمك رساني
به پناهجويان سوري فعاليت مي كند، درباره فعاليت مافياي ازدواج با دختران سوري مي گويد

نیلاب مبارز: نقش زنان در روند صلح باید برجسته تر شود

سخنگوی نماینده خاص سرمنشی سازمان ملل در افغانستان می گوید که زنان افغان خواهان حضور یک زن به عنوان معاون شورای عالی صلح هستند و این تقاضا را نماینده خاص سرمنشی سازمان ملل در افغانستان، در اجلاس امسال شورای امنیت سازمان ملل متحد مطرح کرده است.
فوزیه احسان - کابل