آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Monday, December 17, 2012

دهــر ذوقــو دپاره پتــاقی

تولـــــیدات مـــــلاعمـــــر اینـــــد برادرز کمپنـــــی واقـــــع جنـــــرل حمـــــید گل رود - کویـــــته بلوچســـــتان - پاکســـــتان
مـــژده به طـــلاب کـــرام و هـــودران
 
ملا عمر ایند برادرز کمپنی تولید کننده بهترین و سایل انفجاری و انتحاری از قبیل واسکت های انتحاری زنانه ، مردانه و طفلانه به رنگ های مرغوب و مود سال تولید شده از بهترین مواد موجود در بازار با در نظر داشت شرایط حفظ محیط زیست و سلامت جسمی تولید کنندگان.
این واسکت ها به سه اندازه (ال) ، (ایکس ال) و( ایکس ایکس ال) در دسترس مشتریان محترم قرار داده می شوند.

- اندازه (ال) آن قادر به کشتن سه نفر و زخمی کردن شش نفرمی بوده این واسکت بیشتر برای ایجاد فضای رعب و ترس در بین دشمن مناسب می باشد.    

- اندازه (ایکس ال) آن قادر به کشتن شش نفر و زخمی کردن نه نفرمی بوده این واسکت برای ضربه زدن دشمن در میان مینی بس ها و دیگر وسایط نقلیه متوسط می باشد.

- اندازه ( ایکس ایکس الآن قادر به کشتن نه نفر و زخمی کردن دوازده نفرمی بوده این واسکت برای نابودی دشمن در مجامع بزرگتر چون مساجد و محافل دیگر مناسبت بیشتر دارد.

تازه ترین اقلام تولیدی کمپنی ملا عمر و برادران را پتاقی های دستاری ، کمری و معقدی تشکیل میدهند که به اندازه های مختلف و رنگهای مرغوب و مود سال در دسترس مشتریان گرامی قرار داده می شوند.

مشتریان عزیزیکه تا آخر برج جاری تصمیم به خرید بیشتر از سه درجن پتاقی دستاری یا دو درجن پتاقی کمری بگیرند یک درجن پتاقی معقدی رایگان بدست می آرند.

واسکت های تنتحاری و سایر اقلام انفجاری و انتحاری بنا به خواست مشریان گرامی از طرف همکاران ما در جاهایشان جاگذاری و بسته بندی شده و در صورت خواست ایشان تا محل انفجار یا انتحار انتقال داده می شود.

به مشتریان  گرامی اطمینان خاطر داده می شود که در تولیدات ما  کمتر از مواد کیمیاوی مضره استفاده شده و حفظ محیط زیست همیش در تولیدات کمپنی ما رعایت گردیده.

با تقـــــــــديم حــــــــــــرمت
حقــــ(شـــمس الحــق)ــــانی
Shirin Naziry
http://www.facebook.com/#!/voiceofwomenafg                                                                                           

No comments: