آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Monday, October 29, 2012

حمایت مالی از سایت خبری و تحلیلی نگاه زن

ما با حمایت سبز شما می ایستیم و گام بر میداریم  
سایت خبری و تحلیلی نگاه زن با گذشت بیش از سه سال فعالیت های رضا کارانه در راستای حقوق زنان و انعکاس گزارش ها و اخبار مربوط به زنان افغانستان و جهان؛ اینک برای ادامۀ فعالیت های خبری خود نیاز شدید به حمایت های مالی و نقدی شما دارد.
سایت خبری نگاه زن از سه سال به این سو با تلاش های شبانه روزی خود سعی داشته تا رویدادهای زنان کشور را بصورت لحظه به لحظه منتشر سازد و با ارائه مقالات تحلیلی و درج موضوعات تخصصی در مورد زنان، گامی ارزنده در بهبود وضعیت اطلاع رسانی در بخش زنان افغانستان داشته باشد.
به جرآت میتوان گفت که سایت خبری نگاه زن اولین و بزرگترین منبع اطلاع رسانی زنان در سطح افغانستان و جهان بوده که همواره سعی نموده تا صدای همۀ زنان کشور را در ابعاد گوناگون به جهانیان برساند.
 
اکنون بعد از مخاطرات فراوان و تحمل شرایط سخت اختناق، تهدید و سانسور از تلاش دست نکشیدیم، از پا نه ایستادیم و از مبارزه خسته نشدیم. ما به باورمان و مبارزه برای اعادۀ حقوق زنان و انعکاس صدای آنها ایمان داریم.
اینک شمایید که با حمایت جدی تان ما را در ادامۀ این راه دلگرم و عزم مان را برای ایستاده شدن در مقابل امواج زن ستیزانه جزم مینمایید. ما هستیم و خواهیم ماند و برای رفاه، امنیت و حمایت زنان افغانستان می کوشیم.
امروز ما برای ادامۀ فعالیت های سایت خبری و مجلۀ نگاه زن و برای تمامی مبارزات آزدایخواهانه به دروازۀ هیچ سفارت، حکومت و یا جریانات سیاسی را نکوبیدیم بلکه بر این باورمندیم که جنبش مبارزات زنان از راه وابستگی های معمول هیچگاهی راه خود را باز نخواهد کرد. بنابراین ما جزء موجی از دریای بیکران نهضت زنان هستیم که نمیخواهیم صداهای زنان را در حنجره های وابستگی ها منعکس نماییم.
این است که به شما رجوع کردیم تا شما با روح سخاوتمندانۀ خود سایت خبری نگاه زن که متعلق به خود شماست را استمداد کنید.
انتظار کمک های مالی تان را بی صبرانه داریم.
با تجدید احترام
شبکۀ نگاه زن

شماره حساب بانکی در عزیزی بانک افغانستان
Azizi Bank
Beneficiary Details:
Beneficiary Name: NEGAHE ZAN
Beneficiary Account No:  00380-12-00130104

Account Nos:
USD A/C No: 400870106200 USD
EUR A/C No: 400870106200 EUR
Correspondent Bank: Commerz Bank A.G Frankfurt
Swift: COBADEFFXXX

اتچ فرم عزیزی بانک برایتان ضمیمه میشود

No comments: