آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Wednesday, February 29, 2012

جنجال بر سر پای برهنه آنجلینا جولی در جشن اسکار

چهارشنبه 07 ربيع الثاني 1433هـ - 29 فوریه 2012م العربیه نت
لباس و نحوه ایستادن آنجلینا جولی بازیگر سرشناس سینمای آمریکا در مراسم اهدای هشتادوچهارمین دوره اسکار، در فضای شبکه های اجتماعی و رسانه ها جنجال آفرید.
آنجلینا جولی در این مراسم لباس مشکی رنگ ساده ای بر تن داشت که شانه هایش در آن برهنه بود. قست پایین طرف راست لباس به گونه ای باز بود که پای این بازیگر سینما از آن دیده می شد.
نحوه ایستادن آنجلینا جولی بر روی سن مراسم اهدای جوایز که گویا در خارج شدن پای راستش به نحوه مبالغه آمیزی از لباس تعمد به خرج می داد، واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه ها را در پی داشت.
به طور مثال، کاربران شبکه توئیتر یک صفحه کاربری ویژه ای با نام "ساق آنجلینا جولی" ساختند. شمار اعضای این صفحه تا صبح سه شنبه به حدود 40 هزار نفر رسید.
برخی کاربران در این صفحه مطالب طنز آمیزی درباره آنجلینا جولی، لباس و نحوه ایستادنش در جشن اسکار می نویسند. از کاربران در مطلب طنزی نوشته است: "آنجلینا جولی با ساق چپش آشتی کرد و قرار است آن را در جشن اسکار آینده به نمایش بگذارد."
برخی نیز اقدام به مونتاژ تصاویر تمسخر آمیز کردند و پای برهنه آنجلینا جولی را بر عکس افرادی همچون بروس لی، جنیفر انستون، الیزابت ملکه بریتانیا، ناپلئون بناپارت و مجسمه آزادی آمریکا مونتاژ کردند.
http://voiceofwomenafg.blogspot.com/ آوای زنان افغان

No comments: