آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Tuesday, September 11, 2012

محو خشونت بر زنان

بشیراحمدغزالی رادیوآزادی
به تأسی ازحکم رئیس جمهور مبنی برمنع خشونت بازنان ریاست امور زنان ولایت بغلان هم روز دوشنبه کمپاین آگهی دهی سه ماه برای همین موضوع را آغاز کرد.
اما عده اززنان میگوینداگر این کمپاین از طریق امامان مساجد علمای دین وبزرگان قوم صورت بگیرد موثر تراست تااز طریق زنان که ریاست امور زنان انرا برای پیشبرد این کمپاین فرا خوانده است

زن فلوریدایی بدلیل عدم پرداخت پول به یک پمپ بنزین آنهم ده بار پشت سر هم ، دستگیر شد

1391/6/19: نوشته شده در تاريخ

به گزارش حوادث دات نت یونایتد پرس : پولیس منطقه سنت لوئیس دوزری آرلانه مورتیسیا 20 ساله بعد از آنکه ده بار بنزین دزیده و بدون پرداخت پول از پمپ بنزین فرار کرده بود را بازداشت کرد.
به گفته مقامات محلی دوربین های پمپ بنزین بیش از ده بار تصاویر مظنون را در حال فرار از پمپ بنزین ضبط کرده اند. بر این اساس مظنون بیش از 366 دلار بنزین بدون پرداخت ربوده است.

تجاوز جنسی یک پزشک به بیماران فقیرش

   زمان مخابره : ۱۳۹۱/۶/۱۸
به گزارش سرویس بین الملل رویداد به نقل از ایندیپندنت، یک پزشک متخصص قلب انگلستانی، رئیس اسبق بیمارستان بزرگ خیابان اورموند Ormond، متهم به سوء استفاده جنسی از کودکان و نوجوانان پسر کنیایی شد و در برابر اتهامات وارده به وی در دادگاه پزشکی گفت: " این قبیل اقدامات در اروپا، طبیعی و قابل قبول است."
فیلیپ بونهوفر، جراح قلب که رئیس بخش جراحی قلب و عروق بیمارستان کودکان تا سال 2009 بوده است

رای چپ ایرانی تبارها در انتخابات 12 سپتامبر هلند

مینا سعدادی
شهرزاد نیوز: در انتخابات پارلمان هلند که روز 12 سپتامبر 2012 برگزار می شود، گرایش غالب در میان ایراانیان مقیم هلند، به احزاب چپ این کشور است. حزب سوسیالیست یکی از محبوب ترین احزاب چپ بین ایرانیان است. در هلند بیش از 30 هزار تن ایرانی تبار زندگی می کنند

آنجلینا جولی از اردوگاه پناهندگان سوری در اردن بازدید کرد

سه شنبه 11 سپتامبر 201م دبی -العربیه

آنجلینا جولی به عنوان فرستاده سازمان ملل روز سه شنبه 11 – 9 – 2012 از اردوگاه آوارگان سوری در اردن بازدید کرد.
در این بازدید  " ناصر جوده " وزیر امور خارجه اردن ستاره سینما را همراهی کرد

کوبیش: زنان افغانستان باید درعرصه مختلف حکومت سهیم شوند

21.06.1391 رادیوآزادی
نماینده خاص سازمان متحد برای افغانستان می گوید که باید برای زنان در روند مذاکرات صلح و پروسه انتخابات آینده نقش بیشتر داده شود.
درحالی که شماری ازفعالان حقوق زن درافغانستان ازبدتر شدن وضعیت زنان درکشورابراز نگرانی می کنند، سازمان ملل متحد خواهان افزایش نقش بیشترزنان درعرصه های مختلف سیاسی شده است