آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, February 24, 2012

در یک مراسم رسمی اتفاق افتاد

         

چشم چرانی یک شخصیت فنلاندی به سینه همسر ولیعهد دنمارک جنجال آفرید
23 فوریه 2012م
دبی-العربیه.نت
كاربران سايت های اجتماعی در دو کشور دنمارک و فنلاند روز پنجشنبه 23-2-2012 ویدیویی را منتشر کردند که در آن "پنتی آرایور" شوهر رئیس جمهور سابق فنلاند به شکل غیر عادی به سینه "ماری" همسر ولیعهد دنمارک خیره شده است.
در ویدیویی که بر روی سایت یوتیوب منتشر شد آرایور 63 ساله شوهر رئیس جمهور سابق فنلاند ، در مراسمی رسمی در کوپنهاگ در حالیکه همه میهمانان به تریبون سخنرانی نگاه می کردند ، وی چشمان خود را به سمت سینه "ماری" همسر فردریک ولیعهد دنمارک دوخته بود.
پرینسس دنمارک پس از ملاحظه خم شدن این شخصیت فنلاندی به طرف سینه اش ، با چرخشی ناگهانی ، در حالیکه شگفت زده شده با حرکت دست سینه اش را می پوشاند.
در این هنگام پنتی برای طبیعی نشان دادن رفتار ناخوشایندش ، چشمان خود را فورا به سمت بالا می چرخاند ، غافل از اینکه دوربین های سالن چشمانی تیز بین تر داشت.
این فیلم ویدیویی که به شکل غیر منتظره ای بر روی سایت یوتیوب منتشر شده است واکنش های انتقاد آمیزی نسبت به این مقام فنلاندی داشته است.
تعدادی از کاربران فنلاندی با ابراز تاسف از عملکرد شوهر رئیس جمهور سابق این کشور رفتار وی را به یک فیلم کمدی تشبیه کردند.
برخی کانال های تلویزیونی از جمله سی ان ان با نشان دادن صحنه هایی مشابه از جمله خیره شدن نیکلای سارکوزی در اجلاس سران گروه هشت به سینه یک دختر برزیلی به مقایسه سیاستمداران چشم چران پرداختند.
با این حال بعید بنظر می رسد که این حادثه تاثیری منفی بر روابط دو کشور دنمارک و فنلاند داشته باشد.
http://voiceofwomenafg.blogspot.com/ آوای زنان افغان