آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Wednesday, August 31, 2011

زن ها در پاکستان به دنبال زیبایی بیشتر

بهترین بازیگر زن

                                                              

                          ادبیات، سینما و موسیقی، از ایران تا جهان

فاطمه معتمدآریا
۱۳۹۰/۰۶/۰۹ رادیو فردا
فاطمه معتمد آریا، بازیگر شناخته شده ایرانی، این‌ هفته به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره بین‌المللی فیلم مونترآل انتخاب شد. این جایزه به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم «اینجا بدون من» به خانم معتمد آریا اهدا شد.

ماجراجویی مانکن معروف در نبرد طرابلس

                                            
               نبرد روزانه فرزند قذافی با انقلابیون و هم آغوشی شبانه با معشوقه هلندی
دوشنبه 29 رمضان 1432هـ - 29 اوت 2011         لندن – کمال قبیسی ، العربیه. نت   
یکی از فرزندان قذافی تنها کسی است که در لیبی حق دارد به کشتن دیگران افتخار کند. او طی دو هفته گذشته در دو نبرد " روزانه " و " شبانه " مشغول بوده است ؛ روزانه به نبرد با انقلابیون می پرداخت و شب را در کنار دوست دختر هلندی خود می گذراند ؛ دختری بلوند با موهای طلایی چون پرتقال معروف طرابلس.

اوکسی نیست جز المعتصم که این روزها مردم هلند را به خود مشغول کرده است. وی در 11 آگوست گذشته دختری را به طرابلس دعوت کرد که در سال 2004 در یکی از دیسکوهای ایتالیا دیده بود.

تالیثا فون زون در ویلایی بر ساحل طرابلس اقامت کرد و المعتصم هر شب پس از نبرد با انقلابیون او را آنجا ملاقات می کرد.

تالیثای 39 ساله ده سال جوانتر از سن واقعی خود نشان می دهد و طی دو هفته گذشته خانواده او بارها با وسایل ارتباط جمعی مصاحبه کردند بلکه خبری از او بیابند.

تالیثا در هلند یک مانکن شناخته شده ای است وعکس های او بارها بر روی جلد مجله های بین المللی معروف منتشر شده است.

او با این حال دنبال کسی بود که نیاز مادی وی را برای درمان پدر بیمارش جبران کند ، بنابراین وقتی المعتصم وی را برای سفر به طرابلس دعوت کرد با وجود ناامنی و نبرد انقلابیون علیه قذافی پیشنهاد وی را پذیرفت.
این مانکن هلندی که پس از گسترش درگیری ها در طرابلس به بیمارستانی پناه برد برخی از خاطرات خود با المعتصم را برای خبرنگار " دیلی تلگراف " شرح داد.
ولخرجی المعتصم

دوست دختر المعتصم
بر اساس اظهارات تالیثا ، المعتصم که مشاور امنیت ملی لیبی است به آزار و شکنجه خدمتکاران فیلیپینی خود عادت داشت و طی روزهای گذشته همیشه مست بود.

وی همچنین تاکید کرد " المعتصم دیوانه وار پول خرج می کرد ... هنگامیکه از او سوال کردم چقدر خرج می کنی ؟ گفت :" تقریبا دو ملیون دلار ". و باز از او سوال کرد آیا این هزینه سالانه زندگی اوست؟ و المعتصم جواب داد : " هر ماه دو ملیون دلار خرج می کنم."

مادر تالیثا که نگران وضعیت فرزندش بود به رادیو هلند گفته بود دخترش در ایمیلی که از طرابلس برای وی فرستاده تاکید کرد پس از یورش انقلابیون از بالکن یکی از اتاق های هتل " کورینثیا " به بیرون پرید و پاهایش شکست.

تالیثا گفته بود کارکنان هتل پس از ناپدید شدن المعتصم به من شک کردند. آنها فکر کردند من جاسوس هستم بنابراین چاره ای نداشتم جز اینکه از بالکن یکی از اتاق های هتل فرار کنم.

او که پس از شکسته شدن پاهایش به بیمارستان منتقل شده بود سرانجام روز جمعه بوسیله کشتی به مالتا رفت و از آنجا به روتردام.

روزنامه نگاران و مردم هلند اکنون تشنه شنیدن داستان هایی از اقامت دو هفته ای تالیثا با المعتصم در سخت ترین شرایط حاکم در لیبی پس از آغاز انقلاب علیه پدرش هستند.

تالیثا گفته است محافظان المعتصم نوجوانان 16 ساله به نظر می رسند . او چگونگی کشته شدن برادرش سیف العرب را برای من تعریف کرد. همیشه بر روی مبل در حالی که یک تفنگ خودکار در دست و در دیگری جام ویسکی داشت اوضاع را دنبال می کرد.

او گفت :" جنگ ، نرم خویی را از المعتصم گرفته و او را به یک جنگجوی بی رحم تبدیل کرده بود."

تالیثا در مورد آغاز رابطه با المعتصم می گوید :" پیشتر به مدت 7 ماه رابطه نزدیکی با المعتصم داشتم اما پس از اینکه دریافتم تنها دختری نیستم که با من ارتباط دارد وی را ترک کردم اما با این حال دوستی بین ما همچنان ادامه داشت."

این مانکن هلندی یکی از میهمانان جشنی بود که المعتصم در سال 2009 در " سانت پارتس " در کارائیب برگزار کرده بود. المعتصم برای برگزاری این جشن که گروه راک بریتانیایی " رولینگ ستون " و چند خواننده دیگر نیز در آن شرکت کردند 4 ملیون دلار خرج کرد.

او پیشتر نیز به ماریا کری خواننده معروف یک میلون دلار داده بود تا در جشنی خصوصی برای او خوانندگی کند.

کریس جیمس جاکسون خواننده معروف آمریکایی نیز که به " 50 سنتی" معروف است نیز یک شب در ونیز در مقابل یک ساعت خوانندگی برای المعتصم 350 هزار دلار از اموال مردم لیبی دریافت کرد.

ویلای فرزند قذافی بر ساحل طرابلس