آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Wednesday, June 20, 2018


کد مطلب :66514
مجری شبکه «ام اس ان بی سی» در آمریکا هنگام خواندن خبر ایجاد مراکز ویژه توسط دولت ترامپ برای نوزادانی که از والدین مهاجر خود جدا شده‌اند به گریه افتاد.

درحالی که جنجال‌ها در امریکا و انتقادهای بین‌المللی علیه مواضع مهاجرتی دولت دونالد ترامپ ادامه دارد، احساساتی شدن مجری مشهور امریکایی هنگام خواندن خبر فرستادن نوزادان مهاجران به اردوگاه‌ها سر و    صدای زیادی به پا کرد.                                                                                                            
مجری سرشناس آمریکایی هنگام قرائت خبر ناراحت کننده مربوط به جدا کردن کودکان مهاجر از             والدینشان توسط دولت آمریکا در مرزهای این کشور به گریه افتاد.                                                  


خانم ریچل مَدو شب گذشته هنگام خواندن خبر آسوشیتدپرس درباره جدا کردن کودکان مهاجران از والدین آنها در مرز و فرستادن آنها به اردوگاه‌ها به شدت احساساتی شد و به گریه افتاد.                                        

واکنش این مجری درحالی صورت گرفته که انتقادهای تند مخالفان مواضع ضد مهاجرتی دولت ترامپ ادامه دارد و این موضوع علاوه بر دموکرات‌ها شامل برخی چهره‌های جمهوریخواه از قبیل لورا بوش بانوی اول      
آمریکا هم شده است.                                                                                                                        
شخص رئیس‌جمهور آمریکا با رد جنجال‌های رسانه‌‌ها از قبیل شبکه ام.‌اس.‌ان.‌بی‌.سی این رسانه‌ها را «اخبار جعلی» خوانده و مدعی شده که «تنها در حال اجرای قانون» و «مقابله با مهاجرت غیرقانونی» است          
دفاع ترامپ از مواضع دولتش در حالی صورت گرفته که «جدا کردن کودکان مهاجران از والدین» موضوعی بین‌المللی شده و سازمان ملل هم از این اقدام انتقاد کرده است.                                                             

  خبرگزاری افغان ایرکا

No comments: