آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Wednesday, March 22, 2017

تجاوز وحشیانه بریک کودک هفت ساله

خانوادۀ این کودک تصمیم داشتند تا این کودک را درصنف اول مکتب شامل کند تا آیندۀ درخشانی داشته باشد، اما نمی‌دانستند که دختر شان قربانی این خشونت می‌شود.

قربانی این خشونت می‌گوید که دو روز پیش هنگامی‌که در خانه تنها بود مردی به نام ابوذر وارد خانۀ شان شد و پس از بستنِ چشم، دست و پایش‌ به او حمله کرد و سپس این کودک بی‌هوش شد.
وی گفت: «یک بچه که قدش به اندازۀ خودت (خبرنگار) بود به خانۀ ما آمد، اول دستم را بسته کرد، سپس پاهایم و باز چشمانم را بست، و پس از آن دیگر نفهمیدم که چه شد. او یک ولگرد بود.»
در همین حال، پزشکان بخش نسایی و ولادی شفاخانۀ مرکزی بدخشان می‌گویند که نتیجۀ معاینات پزشکی آنان نشان می‌دهد که مرد بزرگ‌سال بر این کودک تجاوز کرده است.
هاجره بهارستانی، متخصص و مسؤول بخش نسایی و ولادی شفاخانۀ مرکزی بدخشان، گفت: «دو روز پیش، یک دختر را به ما آوردند. وقتی
که ما دیدیم خیلی خون ضایع کرده بود. هنگامی‌که ما کارهای ابتدایی را بالای این طفلک انجام دادیم دیدیم که تجاوز صورت گرفته؛ و آن هم به شکل بسیار وحشیانه.»
هرچند پزشکان در بیمارستان بدخشان می‌گویند که این کودک پس از عملیات و توقف خون‌ریزی وضعیت‌اش بهتر شده است، اما تأکید دارند که این کودک با دیدن هر شخص فریاد می‌زند و شوک اعصاب دیده است.
خانم بهارستانی اضافه کرد: «از دو روز به این‌سو، وضعیت طفلک خوب است اما هرکس و حتا ما به نزدیکی‌اش میرویم فریاد می‌‍زند.»
هرچند باشنده‌گان شهر فیض‌آباد پولیس این ولایت را از بهر کوتاه آمدن در بازداشت کسانی که بر این دختر تجاوز کرده‌اند انتقاد می‌کنند، اما فرماندهی پولیس بدخشان در این باره می‌گوید که تحقیقات شان در این باره ادامه دارد.
با تاسف که این دختر تا ابد داغدارمی ماند.اما هیچکس فریاد او را نمی شنود.

 
 
 
 
 



Avast logo
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com

No comments: