آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, March 17, 2017

جامعه رهبران جهانی جوان

شهرزاد اکبر رییس جامعه باز افغانستان روز گذشته در زمره ۸۰۰ تن از رهبران جوان جهانی زیر ۴۰ سال انتخاب شد. خانم اکبر یکی از جوانان افغان است که دانش‌آموخته دانشگاه آکسفورد می‌باشد و توانسته است در حدود شش سال حضور در افغانستان، فعالیت‌های چشم‌گیری انجام دهد.

 
انتخاب شهرزاد اکبر از افغانستان به عنوان یکی از این رهبران در یک جامعه ۸۰۰ نفری که ابتکاری از سوی مجمع جهانی اقتصاد است، در فضای رسانه‌های اجتماعی افغانستان به شدت خبرساز شد.
شهرزاد اکبر در میان ۹ رهبر جوان دیگر از جنوب آسیا و در مجموع ۸۰۰ تن از سراسر جهان، تحت عنوان رهبران جهانی جوان انتخاب شده که همه‌ساله برای پنج سال یک کلاس آن انتخاب می‌شوند.
این ابتکار از سوی مجمع جهانی اقتصاد راه افتاده است.
جامعه رهبران جهانی جوان، مجموعه‌ای از ۸۰۰ تن شخصیت‌های برجسته و اجتماعی می‌باشند که از زنان و مردان زیر ۴۰سال انتخاب می‌شوند. این رهبران کسانی اند که به عنوان نیروهای مثبت‌اندیش، برای ایجاد تغییرات خوب در جهان و مناطق شان، کار کنند. آن‌ها در عین حال در مقابل چالش‌های که در جوامع شان وجود دارد نیز می‌ایستند. با این ویژگی‌ها این رهبران انتخاب می‌شوند.
مجمع جهانی اقتصاد برگزارکننده این جامعه رهبران جوان سازمان غیردولتی است که همه‌ساله در سویس برگزار می‌شود و حدود سه هزار تن از مهم‌ترین شخصیت‌های سیاسی، فکری، فرهنگی، تکنولوژیکی و اقتصادی در آن شرکت می‌کنند و مسائل بزرگ جهانی را مورد بررسی قرار می‌دهند. تلویزیون طلوع
 
 
 
 
 
 



Avast logo
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com

No comments: