آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, August 26, 2016

مسئول پیشین یک اقامتگاه پناهجویان به تجاوز جنسی متهم شد

 یک مسئول پیشین اقامتگاه عاجل پناهجویان درشهر فینرتروپ ایالت نوردراین وستفالن متهم شده است که بریک دختر ۲۲ساله چندین بارتجاوزجنسی کرده است.

سخنگوی محکمه ایالتی در منطقه آرنسبرگ ایالت نوردراین وستفالن دیروز (پنج شنبه) گفت اقامه دعوی علیه این شخص چندی قبل به محکمه ارائه شده است.
پیش از این در این خصوص رسانه "وستفالن پست" گزارش داده بود که یک مرد
۵۰ ساله به اتهام تجاوز جنسی از اواسط ماه جون سال جاری در بازداشت به سر می برد.
گفته شده است که این مرد در جریان مددرسانی با یک دختر
۲۲ ساله سوریایی در اردوگاه پناهجویان آشنا می شود. پس از اندک زمان، مسئول پیشین این اقامتگاه، دختر جوان را به منزل خود آورده و بر وی اعمالی چون آزار و اذیت و تجاوز جنسی را انجام می دهد.
با این همه، سخنگوی محکمه گفته است که هنوز زمان محاکمه این مرد مشخص نشده است.
پیش از این گزارش های متعدد در خصوص آزار و اذیت بانوان توسط پناهجویان نیز به نشر رسیده بود. در پی اعتراضات شدید از اوج گیری چنین واقعات، پارلمان فدرال آلمان قانون جدید جرایم جنسی را به تصویب رساند.
قانون جدید جرایم جنسی در آلمان به قانون "نه، یعنی نه" نیز مشهور شده است، به این مفهوم که هرگاه زنی به درخواست جنسی مردی «نه» می گوید، مرد دیگر نمی تواند اصرار کند، در غیر آن آزار جنسی شمرده می شود.
نمایندگان پارلمان فدرال آلمان با ا تفاق آرا این قانون را تصویب کردند که بر مبنای آن، هر تماس جنسی که برخلاف تمایل کسی انجام گیرد، ولو با مقاومت هم همراه نبوده باشد، تجاوز شمرده می شود.
بر مبنای قانون جدید، زمانی که فرد با کلام یا حرکات خود نشان می دهد که تمایلی به رابطه جنسی ندارد و طرف مقابل بدون اعتنا به این عدم تمایل، با او رابطه جنسی برقرار می کند، می توان از تجاوز جنسی سخن به میان آورد.

 
 
 
 
 
 
 



Avast logo
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com

No comments: