آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Thursday, July 30, 2015

چهار زن کشته وچهار دیگر زخمی شدند

مردان مسلح ناشناس در ولسوالی کهسان ولایت هرات در غرب کشور به یک خانه بمب دستی پرتاب کردند، سخنگوی والی هرات می گوید که این حادثه نیمه های شب رخ داده است.
 
 
 

سخنگوی والی هرات می گوید که براثر پرتاب دو بمب دستی به یک خانه شخصی، چهار زن کشته و چهار زن دیگر زخمی شده اند.
آقای حیات گفت، دستکم دو مرد موترسایکل سوار حوالی ساعت یک و سی بامداد امروز، به خانه شخصی به نام نجیب الله در قریه کلاته نایب غفور شهرک اسلام قلعه از مربوطات ولسوالی کهسان، دو بمب دستی پرتاب کرده و بلافاصله از منطقه فرار کردند.
گفته می شود که قربانیان این حادثه اعضای یک خانواده هستند، هنوز کسی در پیوند با این رویداد بازداشت نشده است.
حیات گفت: "پس از حادثه پولیس خود را به ساحه رساند، قربانیان به بیمارستان منتقل شدند، هنوز انگیزه اصلی این حادثه مشخص نیست اما پولیس تحقیقات را در زمنیه آغاز کرده است"
فرد یا گروهی مسئولیت این رویداد را به عهده نگرفته است اما سخنگوی والی می گوید که پولیس در قدم نخست روی این موضوع تحقیق می کند که این خانواده ممکن با کسی خصومت شخصی و خانوادگی داشته باشد.
گراف خشونت علیه زنان در ولایت هرات بلند است، برخی نواحی این ولایت در کنار حملات شورشیان و جنگ، شاهد خشونت های فزاینده علیه زنان و کودکان است.
در یک سال گذشته، هر چند از گراف خشونت علیه زنان و کودکان کاسته شده است اما هنوز هم هرازگاهی خبرهای خشونت آمیز از این ولایت مخابره می شود.   منبع : بخدی
 
 
 
 
 



Avast logo
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com

No comments: