آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Sunday, August 24, 2014

پیام تسلیت

جليل احمد مسحورجمال به ابديت پيوست
با تاثر وتاسف فراوان آگاهی يافتيم که مسحورجمال يکتن ازهنرمندان بی نظیرکشوربه جاویدانه گی پیوست.
آوای زنان افغانستان مرگ نا بهنگام این آوازخوان بی بدیل کشوررا به بازمانده گان ، دوستان ،آوازخوانان وهمۀ مردم افغانستان تسلیت گفته وخود را دراین ماتم و اندوه شریک میداند.

پیام تسلیت

با تاثرو تاسف فروان  اطلاع گرفیم که نصیر احمد صدیقی یکی از مبارزین دلیر ودادخواه راه دموکراسی وترقی افغانستان، شنبه شام روز ۲۳ اگست ۲۰۱۴ در شهر کابل جهان فانی را وداع گفت
استاد نصیر احمد صدیقی با ارزش ترین روزهای زندگی اش را برای تربیه نسل جوان وطن درلیسه های حبیبه، محمود طرزی و غازی ومبارزه درجهت رفاه وسعادت انسان زحمتکش سپری نموده است.

.?!... بالاخره؛ «انسانیت» هست، نیست

محمد عالم افتخار
(ادامه بحث) ضرورت حاد رستاخیز برای احیا و اعتلای «انسانیت»
در «کوتاه نوشت» پیشتر؛ به این پرسش رسیدیم که: (لابد در جهان ما، در منطقه آسیایی و اسلامی ما، خاصتاً در ساحات «داعش» زده و «طالب» زده...ما)؛ بالاخره؛ «انسانیت» هست، نیست؟!

جميله بياض: گراف جرايم جنايى را پايين آورده ام

کابل (پژواک،٢سنبله ٩٣): يگانه زنى که به حيث آمر حوزۀ امنيتى در شهر کابل کار مى کند، مى گويد که شب هنگام در کوچه- پسکوچه هاى شهر گزمه نموده و گراف جرايم جنايى را پايين آورده است.

عوامل بحران در افغانستان

احمد سعیدی
در این روز ها ملت بزرگ افغانستان از آنچه که در آینده نه چندان دور  پیش خواهد آمد تشویش دارند نا امنی ها وضیعت نابسمان اقتصادی نتایج نا معلوم انتخابات و صد ها درد و رنج دیگر در کشورم   همیشه صحبت از بحران است.