آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Tuesday, August 19, 2014

عمــر توافقــنامــه حکــومــت وحــدت ملــی

عمــر توافقــنامــه حکــومــت وحــدت ملــی
توافقــنامه حکــومت وحــدت ملــی با غــیرت افغــانی کــرزی عمــری درازی نخــواهــد داشــت!

!نودوپنجمین سالگرد استقلال را گرامی می داریم

۲۸ اسد ۱۳۹۳ ـ ۱۹ اگست ۲۰۱۴باوجود غبارهای تاریک در حالیکه مقدرات تاریخی افغانستان ومنطقه بدست بیگانگان رقم میخورد ، ضمن گرامی داشت از روز استرداد استقلال سیاسی افغانستان ، کارنامه پدران ونیاکان ما را که بخاطر استقلال وآزادی پیکارنموده اند گرامی میداریم.

دیداری کوتاه اما پر خاطره با سیمین بهبهانی

سعید حقیقی
سال ۱۳۸۱ است، چند ماهی از سقوط گروه طالبان در افغانستان گذشته. همه چیز درهم و برهم است. شادی و حیرت در چهره ها به روشنی حکایت از اوضاع تازه دارد.

دخترفنلاندی،در دور افتاده ترین روستای افغانستان

ابوجمال علوی
روز ۱۹ آگست به عنوان روز جهانی بشر دوستی نام‌گذاری شده و در این روز بیشتر به تجلیل از کسانی پرداخته می‌شود که زندگی و جان خود را به دلیل کمک به نیازمندان و ارائه کمک بشری به خطر می‌اندازند.

!!!داستان کوچک و آموزنده

هرگز از قدرت کلمات غافل نشوید. گاه یک جمله ساده میتواند زنده گی فردی را به طور کامل دگرگون کند، میتواند به او زنده گی ببخشد و یا زنده گی را از او دریغ کند. خواهش میکنم مراقب آنچه که میگویید باشید
هنگامی که جوان بودم زنده گی خانواده گی وحشتناکی داشتم. تنها به این دلیل به مدرسه میرفتم که بتوانم چند ساعتی از خانه دور باش...م و خودم را میان بچه های دیگر گم کنم. عادت کرده بودم مثل یک سایه، بی سر و صدا به مدرسه بیایم و به همان شکل به خانه برگردم.

اخلاق مردان که, زنان از آن ها تنفر دارند

بااینکه چیزهایی که زن‌ها درمورد مردها بدشان می‌آید ترکیبی از ویژگی‌های کوچک و بزرگ است، اینجا به چند مورد از آزاردهنده‌ترین این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.
وقتی از خانم‌ها می‌پرسید که از چه چیزهایی درمورد مردها بدشان می‌آید، لیستی بی‌انتها جلو رویتان می‌گذارند.

:شربت مخصوص لاغری

برای اینکه سریع‌تر به وزن ایده‌آل خود برسید بهتر است قبل از خوردن صبحانه، این محلول لاغری را بنوشید نوشیدن آب همراه با لیموترش نه تنها به روند کاهش وزن شما سرعت می‌بخشد، بلکه بدن شما را از سموم پاک کرده و باعث افزایش انرژی در شما می‌شود. برای اینکه بدانید چگونه از این دو ماده برای کاهش وزن باید استفاده کرد مراحل زیر را دنبال کنید: