آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Sunday, June 29, 2014

:قتل زنی تن فروش بخاطر کار در نزدیکی یک مسجد


به گزارش روزنامه بریتانیایی دیلی میل، یک مرد مسلمان که زنی تن فروش و حامله از کشور رومانی را بخاطر کار در نزدیکی یک مسجد با چاقو کشت، روز جمعه ۲۷ ژوئن ۲۰۱۴ در بریتانیا به حداقل ۲۹ سال زندان محکوم شد



:عمیق ترین راز های پشت پرده انتخابات و بحران انتخاباتی افغانستان

محمد عالم افتخار
+ عربستان "سعودی با دادن ۱۰۰ملیون دالر به اشرف غنی و دادن اطمینان به کرزی که می تواند در صورت احساس خطر به استراحت گاه سیاستمداران ورشکسته در سعودی پذیرفته شود، دور دوم انتخابات را مهندسی کرد."
+ ـ... پس متفکر اول و سوم جهان کی ها اند؟

:گشایش رمزی که اشخاص و کشور ها را به معرفی می گیرد

سلیمان کبیر نوری
تداعی فی البداهه ی رمزی، ذهنم را آنن دگرگون ساخت و خودم را شگفت زده... که ای وای اینکه، جامعه ی جهانی چرا مردم و کشور مان را از طاعون تروریستی ی طالبی ظاهرن نجات داد؛ اما بازهم چرا طی یک دهه عملن، به همان طالب تروریست جان داد و جان آفرینش شد؟

:ایرینا پاناروشکوزیبا تریت زن روسیه

ایرینا ولادیمیرونا فیلیپووا ، مجری تلویزیونی و «وی.جی» سابق شبکه تلویزیونی « ام. تی. وی راسیا» ، «وی.جی» شبکه تلویزیونی « اروپا پلوس تی.وی»، ۱۴ ماه اکتبر سال ۱۹۸۲ میلادی در مسکو بدنیا آمد. در مسکو دانشکده اقتصاد دانشگاه دوستی ملل را به پایان رساند و دیپلوم مترجم زبان های انگلیسی و فرانسه را دریافت. کرد.

:شــری بخــیزد کــه بخــیر مــا باشــد

به بحــران کشــیدن عمــدی انتخــابات بهــانه خــوبی برای تداوم ســلطنت کــرزی اســت
دعوت داکتر عبدالله و ملا اشرف غنی برای آمادگی مراسم تحلیف در ارگ ریاست جمهوری در حقیقت خاک به چشم مردم زدن بود و مداری کرزی در زیر دل سوگند یاد میکرد که به این سادگی کس کلید ارگ را از نزدم دریافت نخواهد کرد