آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Sunday, June 8, 2014

«!پژواک انفجاری «کس اجازه نمیدهد که داکترعبدالله؛ رئیس جمهور شود

محمد عالم افتخارهمین 3 هفته قبل بود که اینجانب؛ سخن تحکم آمیز کسی را که حسب تصادف در یکی از شفاخانه های هندوستان ملاقات کرده بودم؛ عنوان یاد داشت هفتگی بنیاد «گوهر اصیل آدمی» قرار داده و آنرا به امواج انترنیتی سپردم و نیز به آدرس های شماری از نخبه گان گسیل داشتم. سرنامه این بود:

:در امتداد رود بار خون

         سلیمان کبیر نوری
در «تاریخ بلخ» آمده است که  قتیبه باهلی سردار لشکر اعراب که عزم فتح خراسان داشت؛ چنان با مقاومت سرسختانه مردمان این خطه مواجه گردید که از فرط عصبانیت سوگند مهیبی خورد.

:پولیس کابل دختروپسرعاشق را بازداشت کرد

فوزیه درمانی – کابل
پولیس کابل پسر و دختر جوان که عاشق هم هستند را بازداشت کرده و پسر را به بازداشتگاه و دختر را به یکی از خانه های امن کابل انتقال داده است.
ذکیه ۱۸ ساله است و در حال حاضر در یکی از خانه های امن نگهداری می شود
جمیله بیاض٬ آمر حوزه اول امنیتی پولیس می گوید که دستور گرفتاری این دختر و پسر از سوی مقامات ارشد کشور صادر شده است.

:حمایت من از تیم اصلاحات وهمگرائی

احمد سعیدی
بسیاری از دوستان ، صاحب نظران وهمفکرانم با طرز  تفکر واندیشه هایم آشنا هستند وبه این مسئله نیز دقت وتعجب کرده اند که چرا در دور دوم مبارزات انتخاباتی فعالانه در کنار تیم اصلاحات وهمگرائی به رهبری داکتر عبدالله عبدالله استاده ام. البته این تعجب وشگفت ناشی از نوع بر داشت ودرک از واقعیت هاست که حق شان است ومن هم خواستم درین نوشته به اما واگر ها وحدس وگما نهای پاسخ بدهم که نزد برخی دوستان مطرح است.

:انتخـــاب دشـــوار

بالاخـــره ملت افغـــان باید بین جنگســـاران تقـــاعـــدی و شـــرکا و یا طالـــبان نکـــتایی پوش و غـــلامـــان حـــلقه بگـــوش شـــان یکـــی را انتخـــاب کـــند
بعد ازینکه اوسامه بن لادن به ضرب گلوله بارک اوباما رهسپار اسفل من النار گشت مامورین انتظامی جهنم جهت ثبت نام او را به دفتر راجستر دوزخ برده لباس های شخصی او را با یونیفورم رسمی جهنمیان عوض کرده ساعت بند دستی انگشتر و پول نقدش را از او گرفته و تابلوی با شماره راجستر در گردنش آویختند.