آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Monday, February 17, 2014

: اعتصاب زنان در زندان هرات، همچنان ادامه دارد

دادستانی هرات از ادامه اعتصاب غذایی ۱۴ تن از زندانیان زن در محبس هرات خبر می دهد. این افراد، از عصر روز شنبه ی هفته ی جاری، اعتصاب غذایی را آغاز کرده و حدود ۱۶۰ تن زندانی دیگر را که در مجموع زنان می باشند؛ در حصر خود گرفته اند.

....ازقلب همیشه سوگوار بانوان روستایی، از تداوم شب

شیرین نظیری
انسان ها پیش ازکشف وسایل وابزارهای مختلف کشاورزی ، برای تامینِ نیازمندی های زیست خود بشکل انفرادی وگروهی کوچ کشی می نمودند. تا غذای مورد نیازخود را تهیه وجای مناسبي را که دارای منابع سرشارطبعی بود ،" مانند آب فراوان واقلیم گوارا" برای سکونت خود اختیار نمایند.

: جنگ ها یی که هم علت اند وهم معلول

عبدالوکیل کوچی      
جنگ سی ساله در افغانستان به همان زخم ناسوری می ماند که ویروس کشنده آن ازآنسوی حظ منحوس دیورند برخاسته ودر زمان اعلام  کشوری بنام پاکستان متورم گردیده بود . از نظریه فوق چنین استنباط میگردد که جنگ در افغانستان نه بخاطر آنست که پاکستان آنرا دامن میزند

: حلقه دستان پوتین و قهرمان ژیمناستیک، شایعه ازدواج آن دو را قوت بخشید

شایعه ازدواج ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و "آلینا کابائوای" قهرمان ژیمناستیک این کشور، با انتشار تصاویری از این دو با  حلقه ازدواج در دستانشان، بار دیگر قوت گرفت.
به گزارش العربیه ، یک سایت خبری نزدیک به ریاست جمهوری روسیه تصویری از دیدار پوتین و عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع مصر را منتشر کرد که در آن رئیس جمهور روسیه انگشتر ازدواج در دست داشت.

زن شیطان پرست، 23 مرد را فریب داد وکشت

منابع خبری آمریکا اعلام کردند یک دختر 19 ساله در مصاحبه ای اعتراف کرده از طریق سایتهای اینترنتی 23 مرد را فریب داده و کشته است.
میراندا بربور، که هم اکنون در زندان است، در مصاحبه تلفنی با نشریه محلی "دیلی آیتم" در ایالت پنسیلوانیا گفت که این افراد را در ایالتهای آلاسکا، تکزاس، کارولینای شمالی و کالیفرنیا کشته یا خفه کرده است.