آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, January 10, 2014

قدرت مند ترین زنان دنیای تکنالوژی

در واقع حضور زنان در عرصه‌های مختلف صنعتی، تجاری و تکنولوژی در سال‌های اخیر پر رنگ‌تر از گذشته شده است تا جایی که شرکت بزرگی مانند IBM بعد از یک قرن فعالیت امسال یک زن را به عنوان مدیرعامل خودش انتخاب و معرفی کرد.
 
 
 

افشاء رابطه عاشقانۀ رئیس جمهوری فرانسه با یک هنرپیشۀ سینما

مجله "کلوزر"، در شماره اخیر خود از رابطه عاشقانه فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه با یک هنرپیشه فرانسوی، پرده برداشته است.

کـــرزی و کلـــید بهشـــت

جــلالتمــاب حــامد کــرزی ســپوژمی دخــترک نه ســاله هلمــندی را کــه از نیمــه راه جــنت مــوفــق به فــرار گشــته بود دوباره برای دریافــت کلــید بهشــت وی را طــرف جــنت فــرســتاد

برای همدردی با تو که درهجرت کسی را ازدست داده ای

وبرای تسلای خودم
 نیکومنش

شنيدن خبر از دست دادن نزديكان هميشه تلخ است و تلخ تر وقتى كه به دور از ديگر نزديكان باشى
برادر ارشدم سيد نورالله نكومنش فرد روز چهارشنبه از دنيا رفت. امكان حضور در مراسم تشييع او را ندارم. از ديشب كه خبر را شنيدم زندگى اش را مرور كرده ام و روزهاى آتى را بدون شك به او فكر خواهم كرد.

اتفاق عجیب برای یک زن پس از سقوط از اسب

یک زن کانادایی که هنگام اسب سواری دچار سانحه شده و از اسب سقوط کرده بود بعد از به هوش آمدن با لهجه غلیظ اسکاتلندی شروع به صحبت کرد. شارون کمبل مادر دو فرزند است و 50 سال سن دارد،

شگفتی از کشف جسد یک زن حامله دار در بلغاریا

کشف بقایای جسد یک زن حامله دار در بلغاریا با قدمتی 6 هزار ساله باستان‌شناسان را شگفت‌زده کرد.بقایای جسد این زن در قبرستان روستای تاریخی وستاریدر شمال شرقی بلغاریا به همراه صدها اثر تاریخی کشف شد.