آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Thursday, January 2, 2014

:چگونگی موسیقی درافغانستان

 نوشته کریم پوپل
موسیقی افغانستان در سبک‌ها و شیوه‌های گوناگون، هنرمندانی را پرورانده که شهرت بعضی از آنان از حدود مرزهای این کشور نیز فراتر رفته‌است. از دههٔ شصت هجری خورشیدی، افغانستان درگیر خشونت‌های داخلی بوده‌است. از این رو علی‌رغم میراث غنی موسیقی در این کشور، موسیقی سرکوب شده و ضبط برای خارجی‌ها به حداقل رسیده‌است.

مشکلات جمال ناصردرعرصه داخلي وخارجي

سوم - تحقيق وپژوهش ( استاد صباح )مشتي از تاريخ نويسان استعفاى جمال عبدالناصر و بازگشت او به قدرت را كه در پى تظاهرات ميليونى مردم قاهره صورت گرفت از برنامه ريزى هاى خود ناصر مى دانند و بعضي ديگر اين نظريه را رد مى كنند و آنچه را كه پيش آمد و جهان را شگفت زده كرد حركتى خودجوش و مردمى مى دانند. 

کی در حکومت آینده افغانستان برنده خواهد شد

حکومتداری جناب حامد کرزی نوع حکومت جدیدرا به سیاست مداران  افغانی آموختاند و هم تجربه برای دیگران گردید.. فرهنگ کاندید شدن  به مقام ریاست جمهوری درین کشور خیلی وقت و نو است هر کس آنچه در وجود خود می بیند مدعی این چوکی میشود.

اعضای اهدایی بدن یک دختر ایرانی زندگی 7 نفر را درامریکا نجات داد

وداع خانواده ساناز نظامی با او در آخرین لحظات زندگی اش به صورت آنلاینسانازنظامی برای تحصیل در رشته مهندسی در دانشگاه فن آوری میشیگان رفته بود اما تنها چند هفته بعد از آن در یک منطقه دور افتاده از آمریکا، بر اثر ضرب و شتم همسرش دچار مرگ مغزی شد