آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Wednesday, January 1, 2014

چگونه به صلح برسیم

کریم پوپل این طرح وسیله است که جنگ افغانستان را مردم و دولت یکجا رهبری می کند ودولت تمامی شرایط را غرض پیشبرد این عملیات مساعد سازد . افغانستان سازی ازطریق جنگهای پراگنده بدون پلان منظم  هیچ منفعت نداشته سالهای بی حد طولانی را غرض رسیدن به صلح درپیش خواهد داشت. 

آغـــازمســـابقات تصـــاحب کلـــید بهشـــت

باشـــروع ســـال دوهـــزار و چـــارده میـــلادی مســـابقـــات تصـــاحـــب کلـــید بهشـــت رســـماً آغـــاز شـــد !
زمان  که مامورین کمیسیون منازل الاخره به پلان گذاری تعمیر بهشت و دوزخ اقدام کردند ایشان تناسب ساکنین بهشت و دوزخ را تقریباً مساوی پیش بینی کرده وبنابر

پیام سازمان مدافعین کابل به قوای مسلح و دولتمندان افغانستان

نوشته کریم پوپل
خطاب به کارمندان افسران وسربازان دولت اعم از اردو پولیس و امنیت ملی:  پس از این شما با بودن قوای ناتو ویا بدون قوای ناتو مشکلات را در پیش دارید.   افغانستان یک کشور بوده  دارای دولت  و مردم است واین مردم  بالای این خطه حاکمیت سیاسی دارند

پیـــام تبـــریکـــی مـــلاعمـــر

افضل المجاهدين چشم چراغ مسلمين ، قوت قلب مؤمنين ، خار دو چشم کافرين سيف الاسلام جنت مقام امیرالمومنین آخوند ملا محمد عمر قاید اعظم طلاب کرام و پیشوای خردمند مجاهدین عظام حلول سال نو میلادی را به همه عیسویان جهان از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض کرده سال نو خوش و پر میمنتی با فیض و رحمت فراوان ، بارندگی در بها ران و گرمی و حرارت تابستان ، زیبایی فصل خزان و برفباری زمستان از بارگاه حق تعالی استدعا فرمودند.

برده گی جنسی زنان درمیانمار

زنان روهینگیا در پایگاه‌های نظامی سراسر میانمار، با بردگی جنسی و فحشای اجباری مواجه می شوند. گزارش های تکان دهنده در اینباره می افزاید، نیروهای امنیتی با ربودن زنان و دختران روهینگیا آن‌ها را به کار و بردگی جنسی در پایگاه‌های نظامی، مجبور می‌کنند.