آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Saturday, June 21, 2014

:داعش؛ زنان عراقی را برای عملیات انتحاری آموزش می‌دهد

گزارش هایی وجود دارد که گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش زنان عراقی را برای عملیات انتحاری آموزش می دهد.
در گزارشی از رسانه های محلی عراق آمده است: " نزدیک به
۴ ماه پیش اطلاعاتی منتشر شد که

 
 
داعش در سوریه «گردان زنان» را تشکیل داده و در مرحله اول وظیفه این گردان، شناسایی زنان و انجام و اداره اموری بود که از سوی مردان میسر نبود. اما به احتمال زیاد وظایف تعریف شده این پروژه از وظایف تعریف شده‌ قبلی فراتر رود تا جایی که زنان را برای اقدامات انتحاری آماده کنند. این واقعیت را نیز هم فایل های ویدیویی این گروه‌ نشان می دهد و هم اینکه القاعده هم پیشتر دست به چنین کاری زده بود".
گفتنی است که در آغاز وظیفه این گروه‌ تنها اداره امور ویژه زنان و زدن شلاق به زنانی بود که از قوانین این گروه‌ تعدی می کردند. اما بعدها مسیر فعالیت هایشان به سمت اقدامات نظامی تغییر یافت.
فایل هایی که چندین بار از سوی داعش منتشر شده، نحوه آموزش زنان و تیراندازی توسط آنان را نشان می دهد. چندین اطلاعات امنیتی دیگر نیز به این مساله اشاره می کند که دهها زن در روند آماده سازی زنان انتحاری آموزش دیده اند.
باید یادآور شد که در این روزها گروه داعش حملات انتحاری و دهشت افکنی خود در نقاط مختلف عراق را شدت بخشیده و حتا در بخش هایی از این کشور پیشروی هایی نیز داشته است.
خبرگزاری جمهور ــ اموربین الملل
 
 
 
 
 



This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active.

No comments: