ariana

ariana

Saturday, May 10, 2014

:مونیکا لوینسکی سکوت را شکست: رابطه جنسی‌ام با کلینتون با رضایت دو طرف بود


مونیکا لوینسکی کارآموز سابق در کاخ سفید که رابطه جنسی‌اش با بیل کلینتون رئیس جمهوری اسبق آمریکا، او را در آستانه سرنگونی قرار داد، به سکوت طولانی خود پایان داد و نسبت به آنچه که پیش آمد، ابراز تاسف کرد
 
 
 
لوینسکی که هم اکنون ۴۰ سال دارد، در مقاله‌ای در مجله فانیتی نوشته است: «اکنون زمان پایان دادن به راه رفتن بر روی انگشتانم در حصوص آنچه در گذشته روی داده و آینده دیگران، فرا رسیده است. تصمیم گرفته‌ام داستانم را به گونه‌ای دیگر پایان دهم
لوینسکی تاکید کرده است که رابطه جنسی‌اش با بیل کلینتون، رابطه‌ای با رضایت میان دو شخص بالغ بود. او افزوده است احساس تحقیر شدنی که افکار عمومی برایش به وجود آورد، مسیر زندگی‌اش را تغییر داد.
در بخش‌هایی از این مقاله که آن را سایت مجله منتشر کرده آمده است: «من به یک قربانی تبدیل شدم تا کلینتون حفظ شود
او تاکید کرده است: «من شخصی هستم که از آنچه میان من و پریزدنت کلینتون روی داد، احساس تاسف می‌کنم، بگذارید تکرار کنم، من شخصی هستم که به شدت از آنچه روی داد، متاسف هستم
این رسوایی جنسی باعث شد که کلینتون در سال ۱۹۹۹ توسط مجلس نمایندگان آمریکا، استیضاح شود. پس از آن مجلس سنا او را تبرئه کرد و دور دوم ریاست جمهوری خود را تا پایان سال ۲۰۰۱ ادامه داد.
پس از این رسوایی، مونیکا لوینسکی از انظار عمومی ناپدید شد. او از دانشکده اقتصادی لندن فوق لیسانس روان‌شناسی اجتماعی به دست آورد و در شهرهای لس آنجلس، نیویورک و پورتلند زندگی کرد.
لوینسکی نوشته است: «پیشنهادهایی را می‌توانستم از راه آن‌ها بیش از ده میلیون دلار به دست بیاورم، رد کردم چرا که احساس کردم استفاده از این ماجرا، صحیح نیست
او اقرار کرده است که چندین بار در جریان تحقیقات و یک یا دو بار پس از آن، به فکر خودکشی افتاده بود.
نام مونیکا لوینسکی فوریه گذشته در جریان جدل‌های سیاسی بار دیگر مطرح شد هنگامی که هیلاری کلینتون همسر رئیس جمهوری اسبق آمریکا، او را «خودشیفته دیوانه» توصیف کرد.
پس از این سخنان، «راند پل» سناتور جمهوری خواهد و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دموکرات‌ها را به «نفاق» درباره حقوق زنان با گذشتشان از بیل کلینتون به خاطر رفتار «ظالمانه» با لوینسکی متهم کرد. العربیه
 
 
 
 



This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active.