آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Monday, February 17, 2014

زن شیطان پرست، 23 مرد را فریب داد وکشت

منابع خبری آمریکا اعلام کردند یک دختر 19 ساله در مصاحبه ای اعتراف کرده از طریق سایتهای اینترنتی 23 مرد را فریب داده و کشته است.
میراندا بربور، که هم اکنون در زندان است، در مصاحبه تلفنی با نشریه محلی "دیلی آیتم" در ایالت پنسیلوانیا گفت که این افراد را در ایالتهای آلاسکا، تکزاس، کارولینای شمالی و کالیفرنیا کشته یا خفه کرده است.
آخرین کشته ها در ماه سپتامبر گذشته بوده، و اکنون او برای آسوده شده وجدانش این مطالب را در اختیار رسانه ها قرار می دهد. او گفت که این قتلها را در ارتباط با عقاید شیطانیش انجام داده است.

میراندا به این نشریه گفت که آخرین مقتول بنام تروی لافیرارا باعث عذاب وجدان او شده و قصد دارد که با اعتراف وجدان خود را آسوده کند. او این قتل را با همکاری شوهرش ایلیت بربور، که سه سال از او بزرگتر است انجام داد.

میراندا گفت که از طریق سایت اینترنتی "کریگ لیست"، که از سایتهای شغل یابی است، با لافیرارا آشنا شد و با او قرار گذاشت. وقتی لافیرارا در ماشین میراندا می نشیند، شوهرش از پشت با کابل او را خفه می کند.

میراندا گفت که اولین قتل را در سن 13 سالگی و در ایالت آلاسگا، زمانی که عضو یک انجمن شیطان پرستی بوده، انجام داده است.

منابع پلیس آمریکا معتقدند که تعداد کشته شدگان ممکن است بیش از 30 نفر باشد، زیرا میراندا در مصاحبه خود گفته بعد کشتن 22 نفر از نگه داشتن حساب آنها دست برداشته است.

هم اکنون پلیس آمریکا با کمک اف.بی.آی. مشغول شناسایی محل اقامت میراندا در طی سالیان گذشته در ایالتهای مختلف آمریکاست. العربیه

 
 
 
 

No comments: