آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, January 17, 2014

گــر بدانی غــیرت افغــانیــم

جــلالتمــاب حــامــد کــرزی امضــای توافقــنامه امنیــتی با امــریکــا را یک خــیانت بزرگ ملی خــوانده و گفــت کــه هــرگــز غــیرت افغــانیــم بمن اجــازه امضــای این پیمــان ننگــین اســارت را نمــیدهــد
 
 
 
 
 
ایشان در ادامه بیانات گهربارشان فرمودند  که
مگر خون شیرمردان افغان چون امیر دوست محمد خان وامیر عبدالرحمن خان در رگ های من حامد شیرزی سلطان جنگل افغانستان جاری نباشد که من دست به چنین عمل ننگین زنم
 
من بار دیگر به هموطنان دلیرم و همه شیرمردان افغان و خصوصاً به آنهایکه ما را از پیامد های ناگوار اقتصادی تن ندادن به این پیمان ننگین می ترسانند به صراحت و قاطعیت عام و تام می گویم که من بر شکمم  سنگ بسته می  کنم ، کاه و علف می خورم ولی به ذلت و اسارت تن در نمی دهم
من مسلمانم ، اسلام افتخارم و جوی های شیر و شراب در آخرت هدف و آرمانم لهذا شکم برایم حرف مفتی بیش نیست و به قول شاعر
 
این شــکم بی هــنر پیــچ پیــچ ، هیــچ ندارد و نیــرزد به هیــچ
 
من منحیث امت محمد رسول الله به تائید از فرموده آن حضرت در مقابل کفار آن عصر من هم به قاطعیت تمام می گویم اگر امریکای جهان خوار و دشمن قسم خورده اسلام و مسلمین خورشید را در یک دستم و ماه را در دست دیگرم قرار دهد من به خواست پرچمداران کفر و الحاد تن نداده واین پیمان ننگین را امضا نخواهم  کرد مگر اینکه اوباما شرط ما را که در حقیقت شرط اسلام است پذیرفته و کلمه محمدی خوانده اسلام بیاورد در غیر آن به قول شاعر پشتو
 
لــکه ونه مســتقیم پخــپل مکــان یم ... کــه خــزان راباندی راشی کــه بهــار
 
بیانات گهربار جلالتماب کرزی با کف زدن های پیاپی و نعره های تکبیر برادر مجاهد حکمتیار قاید و فاتح هردو جهاد ، ملا اشرف غنی طالب زی متفکر دوم و وکیل مدافع زندانیان مظلوم وبیگناه بگرام و ذبیح الله مجاهد سخنگوی ملا عمر بدرقه شده و مورد حمایت صد در صد ایشان قرار گرفت
 
با تقـــــــــــــديم حــــــــــــرمت
حقــــ(شـــمس الحــق)ــــانی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments: