آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, September 27, 2013

: مصالحه ملی داکترنجیب‌الله، روایتی از یک تلاش ناکام

ببرک احساس
هفده سال پیش در پنجم میزان ۱۳۷۵ (۲۷ سپتامبر ١٩٩٦) طالبان دکتر نجیب‌الله، رئیس جمهوری وقت افغانستان را کشتند و جسد او را در چهارراه آریانا در کابل به دارآویختند.




: جولیا کریستِوا

شیرین نظیری  
جولیا کریستوا به روز 24 جون ‏1941 ترسایی دراسلیون بلغارستان زاده شد و24 جون امسال"2013 "مصادف با هفتادودومین سالروز تولد جولیا کریستوا نظریه پرداز، رمان نویس ومنتقد بلغاری – فرانسه یی است.

هفدهمین سالروزشهادت روان شاد دوکتورنجیب الله رئیس جمهورپیشین افغانستان

امان معاشر،خبرنگار آزاد
هفدهمین سالروز شهادت روان شاد دوکتور نجیب الله رئیس جمهور پیشین افغانستان ،طی مراسمی روز بیست و هفتم سپتمبر 2013میلادی درتالار کابل ننداری شهرکابل برگزارگردید.

خطرناک ترین زن جهان به نام"بیوه بلوند" رهبرعملیات تروریستی نایروبی

سامانتا معروف به "بیوه بلوند" بدون حجاب و با حجاب
گزارش هایی که شامگاه روز گذشته به ویژه با استفاده از منابع اطلاعاتی و جاسوسی بریتانیایی، آمریکایی و غربی منتشره شده با استناد به قراین و شواهد نشان می دهد که یک زن بریتانیایی سفید پوست معروف به "بیوه بلوند" یا "بیوه سفید" هجوم تروریستی علیه مرکز خرید "وست گیت" در نایروبی پایتخت کنیا را رهبری می کند.

!ارمغان جهاد نکاح برای لمیاء

لمیاء نمی داند چند نفر به وی تجاوز کرده اند اما هر بار به خوبی درک می کرد که کرامت انسانی وی به دست حیوان هایی وحشی در حال لگدکوب شدن است و هدف آنان نیز فقط توهین به زنان و تحقیر انسانیت بود.
روزنامه تونسی الشروق داستان دختر ۱۹ ساله ای را نوشت که قربانی فتوای عجیب جهاد نکاح در سوریه شده است.

 

برنيروهاي مسلح کشورچه گذشت؟؟؟

 
( باپژوهشهاي هاي جديد ) قسمت اول – استاد « صباح »
چه كسي مي دا نست كه فرود يك گلوله توپ قلب چند نفر را مي درد ؟ چه كسي مي دانست که هرصداي فيرتوپ ، تانک وراکت، فردا به قطره اشكي بد ل خواهد شد و اين اشك چه جگر هايي را خواهد سوزا ند ؟ که بود ميدا نست جنگ يعني سوختن ، ويران شد ن ،