آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, December 13, 2013

زایمان عجیب زن انگلیسی درهلمند افغانستان

حدود 500 سرباز زن در حال حاضر از کشور انگلستان در قالب نظامیان ناتو در افغانستان خدمت مي کنند، اما نکته جالب در مورد یکی از زنان سرباز این است او حتي نمي دانست باردار است و در خط مقدم جنگ زايمان کرد.

این خانم نظامی انگلیسی يک روز بعد از حمله گروه طالبان به مقر نيروهاي خارجي مستقر در ولایت هيلمند افغانستان دچار درد زايمان شد و يک پسر به دنيا آورد!

نوزاد این سرباز زن 5 هفته زودتر از موعد به دنيا آمده است و حال او و مادرش خوب است و قرار است به زودي يک تيم متخصص اطفال از بيمارستان آکسفورد به افغانستان سفر کند تا مادر و فرزند را که در بحرانی ترین موقعیت، عجیب ترین زایمان نموده است با مراقب ويژه به خانه بازگرداند.

به گزارش دیلی میل، فرماندهان نظامي از اين زایمان نابهنگام حيرت زده شده اند و درخواست داروهايي در اين رابطه ارایه داده اند تا به منطقه جنگي فرستاده شود.

از سال 2003 تا کنون بيش از 200 زن از انگلیس که مشخص شده بود باردار هستند به کشورشان بازگردانده شدند تا وضع حمل کنند اما اين اولين بار است که يک سرباز زن در خط مقدم زايمان مي کند.

اين زن سرباز در مصاحبه اش گفته است اصلا نمي دانسته باردار است! او بعد از حمله طالبان دچار دل درد شديدي شد و با انجام معاينات مشخص شد او باردار است و در حال وضع حمل مي باشد.

به گفته پزشکان، اين موقعيت خیلی عجیب و نادري است که مادر از باردار بودن خود بي خبر است و حتي تا هنگام زايمان متوجه اين مساله نشده است.

نکته جالب اينجا است که اين سرباز همانند ديگر همرزمانش در اردوهاي سخت نظامي شرکت مي کرده و چون نمي دانسته باردار است مسافت هاي طولاني با وزنه هاي سنگين را پيموده است اما آسيبي به جنين او نرسيده است
!
آژانس خبری بین المللی کوکچه
 
 
 
 
 

No comments: