آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Tuesday, November 13, 2012

ضرب و شتم منجر به مرگ یک زن جوان در سرپل شد

زمان احمدی - بامیان
سه شنبه ٢٣ عقرب ١٣٩١ ساعت ١٧:٠٣
مردی به دلیل ضرب و شتم خانمش از سوی ماموران پولیس بامیان بازداشت شده است

سفر مخفیانه دختر صدام به عراق

آبان 1391
 دختر صدام در سفری مخفیانه به عراق از عشایر هوادار بعث خواست تا حضوری فعال در انتخابات داشته باشند و بار دیگر حزب بعث را با نامی جدید در عراق به قدرت برسانند.

یک جامعه شناس: علت آرایش زنان خواست مردان و عدم اعتماد به نفس زنان است

23 آبان 1391
شهرزادنیوز:زنان دو کشورعربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران، که هر دو نیز «امر به معروف و نهی از منکر» و «پلیس مذهب» و پلیس اخلاق» دارند، در سطح جهان رکورد گذار استفاده از لوازم آرایشی هستند

یکی از محافظان زن قذافی در مصر به قتل رسید

سه شنبه 13 نوامبر 2012م   دبی- العربیه
نیروهای امنیتی مصر جسد یکی از محافظان زن قذافی رهبر سابق لیبی را که به این کشور پناهنده شده بود در منزل خود در شهرک نصر بی جان پیدا کردند.
 

فراتر از تبصره؛ و فراتر از «به عبارت دیگر»!

محمد عالم افتخار
شماری از دوستان با فرستادن ویدیوی گفتگوی عنایت فانی با فرید مزدک از رهبران سابق حزب وطن در برنامه به عبارت دیگر بی بی سی و هکذا متن پیاده شده آن در تایپ برقی؛ از این کمینه خواسته اند که در مورد تبصره و ابراز نظر نمایم.

اعمــار مــرکــز اســلامی وهــابی در کــابل

عــــــربســــــتان ســــــعودی بعــــــد از اعمــــــار صــــــد هــــــا باب مکــــــاتب، شــــــفاخــــــانه هــــــا و فــــــابریکــــــه هــــــا اکــــــنون به تعمــــــیر یک مــــــرکــــــز اســــــلامی در افغــــــانســــــتان مــــــبادرت ورزید

کابل هدف حمله موشکی قرار گرفت

سه شنبه 13 نوامبر 2012 - 23 آبان 1391 بی بی سی ماموران ناتو محل اصابت موشک ها را مورد بررسی قرار داده اندچند فروند موشک به نقاطی مختلف درشمال شهرکابل اصابت کرده است.