آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Wednesday, September 12, 2012

افزایش بی سابقه خشونت ها علیه زنان در نیمروز

قدیر شاهین – هرات  - چهارشنبه ٢٢ سنبله ١٣٩١
مسئولان اداره امور زنان ولایت نیمروز، از افزایش بی سابقه خشونت علیه زنان در این ولایت خبر دادند.
به گفته آنان آمار خشونت ها در سال جاری خورشیدی، نسبت به سال های گذشته چند برابر افزایش یافته است.
مسئولان اداره امور زنان ولایت نیمروز، از افزایش بی سابقه خشونت ها علیه زنان در این ولایت خبر دادند

زنان پولیس در تالارهای عروسی، آرايشگاه‌ها و استخرهای زنان در ایران مستقر می شوند

چهارشنبه 12 سپتامبر 2012م دبی- العربیه
سرهنگ سیفیان رییس مرکز انتظام پولیس پیشگیری از حضور نگهبانان زن در مراکز تفریحی، آموزشی و تجاری مخصوص زنان خبر داد و گفت: "این زنان برای حفظ حریم بانوان فعالیت می‌کنند."
سیفیان در گفت‌وگو با خبرگزاری "ایسنا"، با اعلام خبر حضور بانوان نگهبان در اماکن خصوصی و دولتی، گفت: "این زنان نگهبان برای حفظ حریم بانوان در مکان‌های خصوصی و عمومی به فعالیت می‌پردازند."

افغانستان درمسابقات فوتبال بانوان جنوب آسیا به نیمه نهایی راه یافت

به روز شده:  12:40 گرينويچ - چهارشنبه 12 سپتامبر 2012 - 22 شهریور 1391 بانوان افغان با یک برد یک باخت و یک مساوی فعلا در گروه خود، دوم استتیم ملی فوتبال بانوان افغانستان، در جام قهرمانی بانوان جنوب آسیا، به نیمه نهایی راه یافت.
افغانستان در نخستین مسابقه اش در نیمه نهایی به مصاف هند خواهد رفت. هند در حال حاضر مقام قهرمانی، جام قهرمانی بانوان جنوب آسیا را در اختیار دارد.

صادق مرادی معروف به عقرب سیاه سحرگاه اعدام شد

1391/6/20
پس از بررسی های صورت گرفته قرار شد سحرگاه - مرد شیطان صفت در حوالی چهارراه نظام آباد به دار مجازات آویخته شد. وی در سومین محاکمه در بهمن 1390 بعد از اعلام شکایت از سوی تعدادی زن و دختر جوان تهرانی مبنی بر ربودن و آزار و اذیت آنها ، محکوم به اعدام شد که قضات شعبه 14 دیوان عالی کشور حکم را تائید کردند.
به گزارش خبرنگار حوادث فارس، حکم اعدام صادق مرادی متجاوز معروف به «عقرب سیاه» صبح امروز و پیش از طلوع آفتاب در خیابان سبلان با حضور مسئولان قضائی، انتظامی و مردم اجرا شد.عقرب سیاه همچنین در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه از کارهای خود ابراز پشیمانی کردی یا خیر گفت: خیر من پشیمان نیستم.

تعرض راننده سرويس مدرسه به دختردانش آموز

1391/6/19: نوشته شده در تاريخ
بنابر اعلام پوليس هند، متهم طي چند ماه گذشته اين دختر را بارها مورد تجاوز قرار داده و او را نسبت به افشاي اين راز تهديد كرده استبه گزارش حوادث دات نت به نقل از ایسنا، پليس هند از دستگيري راننده يك سرويس مدرسه خبر داد كه طي چند ماه گذشته يك دانش آموز را مورد تجاوز قرار داده است.
بنابر اعلام پوليس هند، متهم طي چند ماه گذشته اين دختر را بارها مورد تجاوز قرار داده و او را نسبت به افشاي اين راز

شـــایســته ســـالاری در حکـــومت کـــرزی

 شــــــایســــــته ســــــالاری در نظــــــام دیمــــــوکــــــراسی به مفهــــــوم ســــــپردن کــــــار به اهــــــل کــــــار اســــــت
چندی پیش شاهد برکناری وزرای داخله و دفاع به دلایل غیر موجهه حملات راکتی پاکستان بودیم که اگر علت واقعاً همان می بود که ادعا شده بود پس باید در قدم اول شخص رئیس جمهور از وظیفه اش سبکدوش می گشت و نه وزیر داخله و  دفاع.
اما این را همه میدانیم که کمک های مالی غرب و باران دالر امریکا به شدت رو به کاهش است و در آینده قریب کرزی توان پرداخت معاش سیصد وزیر مشاورش را هم نخواهد داشت