آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Saturday, September 8, 2012

می خواهید پوستتان شفاف تر شود؟

 تعداد کمی از افراد به این موضوع توجه می‌کنند اما شما با استفاده از روش‌های مختلف می‌توانید از ایجاد آکنه و جوش‌ها در پوست بدنتان جلوگیری کنید. برای آگاهی از پاکیزگی پوست بدن روش‌های زیر را به دقت اجرا کنید.
1.غذای مورد علاقه‌تان را بخورید
برخی از افراد معتقدند مصرف غذاهای چرب و شکلات، باعث ایجاد جوش می‌شوند.
 آخر هفته خوش
                                                                                  

رنگ لباس سال 2012

                                                                           2012 سنبله 1391 – زن روز
افراد زیادی می خواهند بدانند که رنگ لباس سال ۹۱ یا ۲۰۱۲چیست، با اطمینان می توان گفت رنگ لباس سال ۹۱ یا ۲۰۱۲طبق نظر طراحان مد ،نارنجی مایل به سرخ است موسسه رنگ پنتون این رنگ را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۲ یا یا همان سال ۱۳۹۱ معرفی کرده است . به گزارش تابناک، «واشنگتن پست» در این باره نوشته است که جهان سال آینده به رنگ خاکستری نیاز ندارد، جهان به رنگی نیاز دارد.

کوچکترین زن و مرد جهان + عکس

خبرگزاری فارس: کتاب رکوردهای گینس برای چاپ جدیدترین کتاب خود تصمیم می‌گیرد تا دو نفر که دارای عجیب‌ترین رکورد در این کتاب هستند را با هم آشنا کند.
به گزارش فارس، چاپ 57 کتاب رکوردهای گینس بهانه‌ای بود تا گردانندگان این سازمان رکوردگیری بین‌المللی، کوچکترین مرد دنیا از نپال و کوچکترین زن دنیا از هند را با هم آشنا کنند.
چاندرا بهادر 72 ساله با 54.6 سانتیمتر قد دارای عنوان کوچترین مرد و جیوتی 19 ساله با قد 62.8 سانتی متر کوچکترین زن دنیا است.

شيوع 18درصدي عفونت هاي ادراري در دختران جوان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ -شماره خبر270706
يك جراح و متخصص كليه و مجاري ادراري با بيان اينكه عفونت‌هاي بدون علامت ادراري ممكن است منجر به ايجاد عفونت هاي كليوي شوند گفت: اين عفونت ها كه با درد شديد همراه است، از عوامل مهم نارسايي هاي كليه هستند و حتي ممكن است به دياليز كليه منجر شوند.
دكتر سيمين وحيدي در گفتگو با ايسنا با اشاره به شيوع 18 درصدي عفونت هاي ادراري در دختران جوان گفت: حداكثر شيوع عفونت هاي ادراري در دختران هنگام بلوغ و در خانم ها در سنين باروريست كه با علايمي مانند تكرر ادرار، سوزش و بوي بد ادرار و گاه خون ادراري نمايان مي شود

چهارمین مجموعه شعر

شیرین نظیری فعال حقوق زن
معرفی کتاب


دخت غروب " مجموعه شعر" ازبانوعزیزه عنایت
 
 بانوعزیزه عنایت نویسنده وشاعرآزاده، باآنکه همیشه بانوشتن مقالات و اشعارزیبای خویشدر خدمت مردم وطن قرارداشته وازطریق نوشته هایش احساس که در برابــروطن و مردم  دارد، درد و رنجهای مردم شریف وطن را انعکاس داده وصدای ملت مظلوم وپردرد را بلند کرده است وبا تقدیم نمودن گنجینه های شعربرای علاقه مندان شعرنیز مصدرخدمت گردیده است