آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Saturday, November 19, 2011

رابطه بین افغانستان و امریکا باید روابط بین دو کشور مستقل باشد

                              

لویه جرگه از پیمان استراتیژیک حمایت کرد
8صبح، کابل: لویه‌جرگه سنتی پس از چهار روز کار در رابطه به داشتن پیمان استراتژیک با ایالات تحده امریکا، روز شنبه با صدور قطع‌نامه‌ای به کار خود پایان داد. اعضای لویه‌جرگه در این قطعنامه با ارایه شرایطی از امضای پیمان استراتژیک با امریکا حمایت و با تاسیس پایگاه نظامی امریکا در افغانستان موافقت‌شان را اعلام کردند.
http://voiceofwomenafg.blogspot.com/               آوای زنان افغان

عرب ها عیاشی های بی حد و حصر را ازپیشوایان خود به ارث گرفته اند

                            
روایت تکان دهنده دختر15 ساله از پنج سال تجاوزجنسی توسط قذافی

شنبه 23 ذو الحجة 1432هـ - 19 نوامبر 2011م  دبی آمال هلالی
هرچند که مردم لیبی طومار حکومت سرهنگ قذافی را درهم پیچیدند اما هر روز داستان های شگفتی از زنده گی شخصی و جنایت های رژیم وی منتشر می شود.
مردان ، زنان و حتی دختران کم سن فراوانی در لیبی پس از سقوط معمرقذافی داستان های زیادی از زندگی شخصی او نقل کرده اند.
خبرنگار روزنامه فرانسوی لوموند در طرابلس اخیرا با یکی از قربانیان تجاوزجنسی توسط قذافی مصاحبه کرده است که می گوید طی 5 سال بارها توسط رهبر سابق لیبی مجبور شده بود با وی همبستر شود.
صفیه که اکنون یک دختر22 ساله است در حالی که به شدت گریه می کرد در این مصاحبه گفت :" قذافی زندگی مرا ویران کرد .. دوست داشتم کشته نمی شد تا به جنایت هایی که در حق زنان لیبی با خونسردی مرتکب می شد ، جواب دهد."
او افزود :" هنگامیه جسد قذافی را مشاهده کردم همزمان احساس خوشبختی و دردمندی به من دست داد... دوست داشتم از وی سوال کنم چرا اینگونه با من رفتار کرد ؟ چرا مرا از کانون خانواده ام ربود ؟ چرا به من تجاوز کرد و مرا به مصرف مواد مخدر کشاند."
رنج هایی که این دختر جوان طی سال های گذشته پشت سر گذاشته بود چون کابوس در بیداری و خواب وی را دنبال می کند.
او گفت :" 15 ساله بودم . خانواده ام تازه به سرت محل تولد قذافی منتقل شده بودند. مدیر مدرسه ای که در آن تحصیل می کردم مرا انتخاب کرد تا هنگام بازدید قذافی از مدرسه به وی گل تقدیم کنم."
صفیه گفت :" هنگامیکه برای تقدیم گل به رهبر سابق لیبی که او را " بابا معمر " می خواندم تعیین شدم ، شور و شادی وصف ناپذیری وجودم را فراگرفت."
او افزود :" هنگامیکه به قذافی گل را تقدیم کردم به من لبخند زد و دستان خود را بر سر من کشید تا بدین شکل به همراهان خود علامت بدهد که این را می خواهم."
روز بعد سه تن از محافظان زن که همیشه قذافی را همراهی می کردند به منزل این دختر کم سن رفتند و به خانواده اش گفتند که معمرقذافی می خواهد دختر آنها را ببیند تا به او هدیه تقدیم کند.
محافظان صفیه را به خیمه ای در صحرا بردند ، قذافی برای شکار و خوشگذرانی در این خیمه اقامت داشت.
صفیه گفت :" هنگامیکه به خیمه اش رسیدیم قذافی در مورد خانواده ام پرسید و از وضعیت اجتماعی ما سوال کرد. او به من گفت همه نیازهای مرا تامین خواهد کرد."
او افزود :" یکی از محافظان ، لباس های سبکی به من داد و از من خواست که یاد بگیرم چگونه در مقابل قذافی برقصم. مرا سه شبانه روز در خیمه قذافی نگه داشتند و از من خواستند برای رهبر لیبی برقصم. سپس قذافی با صراحت به من گفت برای همیشه همراه من خواهی بود."
پس از آن این دختر 15 ساله را به باب العزیزیه محل زنده گی قذافی منتقل کردند و بر اساس اظهارات صفیه وی " با وحشیگری به من تجاوز کرد."
او افزود :" اسیر شهوت جنسی سرهنگ قذافی شدم و تا 5 سال نمی توانستم فرار کنم."
صفیه گفت :" سرانجام با یک دختران نوجوان دیگری که او نیز قربانی تجاوز جنسی قذافی بود و از بنغازی ربوده شده بود در یکی از اتاق های باب العزیزیه اسکان یافتم."
پس از مدتی صفیه فهمید که فقط او نیست که برای تامین نیاز جنسی رهبر سابق لیبی شکار شده است. او می گوید دهها تن از دختران نوجوان این کشور برای خوشگذرانی معمر قذافی مجبور بودند با او همبستر شوند.
او گفت قذافی همیشه برای خوشگذرانی دخترانی از بلژیک ، ایتالیا و آفریقا که اغلب مانکن بودند برای رقص و شب زنده داری به لیبی می آورد سپس به هر کدام از آنها کیف هایی پر از پول می داد اما به دختران لیبی هیچ چیز نمی داد.
صفیه تاکید کرد خانواده وی از اینکه دخترشان قربانی تجاوز جنسی قذافی شده است اطلاع داشتند اما نمی توانستند چیزی بگویند.
صفیه سرانجام در سال 2009 توانست از دست قذافی فرار کند و به همراه یکی از دوستانش به شکل مخفی به فرانسه رفت.
او پس از آغاز انقلاب به زادگاه خود بازگشت اما نتوانست آن روزهای دردناک را فراموش کند.
با وجود اینکه قذافی کشته شده است آثار تجاوز جنسی همچنان بر وی تاثیر منفی گذاشته است.
صفیه تاکید کرد حاضر است در دادگاه حضور یابد و بدون اینکه صورت خود را آشکار سازد علیه قذافی شهادت دهد.
http://voiceofwomenafg.blogspot.com/               آوای زنان افغان